Reisverzekering

Schade tijdens uw reis

Heeft u uw zonnebril, telefoon of laptop per ongeluk laten vallen? Of is uw koffer kwijt of beschadigd? Wij staan voor u klaar. Meld uw schade via Mijn NA
 

Schade melden


Tijdens uw reis hulp nodig? 

Bel dan naar 0031 78 632 75 77 (ma - vr 8:30 - 20:30).


Op reis medische kosten gemaakt? 

Neem dan eerst contact op met uw zorgverzekeraar. Vergoeden zij niet alle kosten en heeft u de module Medische Kosten afgesloten? Meld dan uw schade via Mijn NA.

Spoed?

Bel ons direct op 0031 78 632 75 27. Wij zijn 24/7 bereikbaar.

Eenvoudig uw kosten of schade doorgeven

1. Inloggen

Schade tijdens uw reis of kosten gemaakt? Meld uw schade eenvoudig online: 

 

  • Via Mijn NA.
  • Direct met uw gegevens en dekking.
  • Eenvoudig en snel geregeld.
  • Wanneer het u uitkomt. 

 

Schade melden

2. Uw gegevens invullen

Stap voor stap je schade melden:

 

  • Beantwoord de vragen en vink aan wat het beste bij uw situatie past.
  • Omschrijf wat er gebeurd is en deel wat u weet.
  • Heeft u nog niet alle informatie? Geef het later door.

 

Uw schade is gemeld en u ontvangt van ons bericht of we nog informatie nodig hebben. 

3. Maak uw melding volledig

We gaan met uw melding aan de slag zodra de informatie compleet is. Nog niet compleet? 

 

  • Verzamel de juiste documenten.
  • Upload de documenten en/of eventuele foto's van de schade.
  • Rond de acties af en maak uw melding compleet.

 

Naar uw gemelde schade 

Icon contact

Noodsituatie?

 

Heeft u tijdens uw reis hulp nodig? Bel onze alarmcentrale direct op 0031 78 632 75 27

24 uur per dag, 7 dagen in de week bereikbaar voor advies en hulp. 

 

Meer over onze alarmcentrale

Bovenstaande informatie hebben wij met zorg voor u samengesteld. Er kunnen echter geen rechten aan worden ontleend. De uitgebreide voorwaarden vindt u hier: polisvoorwaarden.

Contact

E-mail Vragen