Reisverzekering

Schade tijdens je reis

Heb je je zonnebril, telefoon of laptop per ongeluk laten vallen? Of is je koffer kwijt of beschadigd? Wij staan voor je klaar. Meld je schade via Mijn NA.
 

Schade melden


Tijdens je reis hulp nodig? 

Bel dan naar 0031 78 632 75 77 (ma - vr 8:30 - 20:30).

 

Op reis medische kosten gemaakt?

Neem dan eerst contact op met je zorgverzekeraar. Vergoeden zij niet alle kosten en heb je de module Medische Kosten afgesloten? Meld dan je schade via Mijn NA.

Spoed?

Bel ons direct op 0031 78 632 75 27. Wij zijn 24/7 bereikbaar.

Eenvoudig je kosten of schade doorgeven

1. Inloggen

Schade tijdens je reis of kosten gemaakt? Meld je schade eenvoudig online: 

 

  • Via Mijn NA.
  • Direct met jouw gegevens en dekking.
  • Eenvoudig en snel geregeld.
  • Wanneer het jou uitkomt. 

 

Schade melden

2. Je gegevens invullen

Stap voor stap je schade melden:

 

  • Beantwoord de vragen en vink aan wat het beste bij je situatie past.
  • Omschrijf wat er gebeurd is en deel wat je weet.
  • Heb je nog niet alle informatie? Geef het later door.

 

Je schade is gemeld en je ontvangt van ons bericht of we nog informatie nodig hebben. 

3. Maak je melding volledig

We gaan met je melding aan de slag zodra de informatie compleet is. Nog niet compleet? 

 

  • Verzamel de juiste documenten.
  • Upload de documenten en/of eventuele foto's van de schade.
  • Rond de acties af en maak je melding compleet.

 

Naar je gemelde schade

Icon contact

Noodsituatie?

 

Heb je tijdens je reis hulp nodig? Bel onze alarmcentrale direct op 0031 78 632 75 27

24 uur per dag, 7 dagen in de week bereikbaar voor advies en hulp. 

 

Meer over onze alarmcentrale

Bovenstaande informatie hebben wij met zorg voor je samengesteld. Er kunnen echter geen rechten aan worden ontleend. De uitgebreide voorwaarden vind je hier: polisvoorwaarden.

Contact

Contact