Schade tijdens uw reis
Heeft u tijdens uw vakantie schade opgelopen? Bijvoorbeeld uw dure camera per ongeluk laten vallen of medische kosten moeten maken in het buitenland? Wij helpen u om deze schade of kosten vergoed te krijgen. Meld uw schade online via Mijn NA.
Tijdens uw reis hulp nodig?
Bel dan naar 0031 78 632 75 77 (ma - vr 8:30 - 20:30).
Spoed?
Bel ons direct op 0031 78 632 75 27. Wij zijn 24/7 bereikbaar.
Eenvoudig uw kosten of schade doorgeven
1. Inloggen
Schade tijdens uw reis of kosten gemaakt? Meld uw schade eenvoudig online:
- Via Mijn NA.
- Direct met uw gegevens en dekking.
- Eenvoudig en snel geregeld.
- Wanneer het u uitkomt.
2. Uw gegevens invullen
Stap voor stap je schade melden:
- Beantwoord de vragen en vink aan wat het beste bij uw situatie past.
- Omschrijf wat er gebeurd is en deel wat u weet.
- Heeft u nog niet alle informatie? Geef het later door.
Uw schade is gemeld en u ontvangt van ons bericht of we nog informatie nodig hebben.
3. Maak uw melding volledig
We gaan met uw melding aan de slag zodra de informatie compleet is. Nog niet compleet?
- Verzamel de juiste documenten.
- Upload de documenten en/of eventuele foto's van de schade.
- Rond de acties af en maak uw melding compleet.
Veelgestelde vragen
- Wat is de stand van zaken van mijn schademelding?
- Kan ik eerder naar huis als een familielid overleden is?
- Biedt de reisverzekering dekking bij schade aan mijn smartphone, tablet of laptop tijdens mijn vakantie?
- Mijn (terug)vlucht is vertraagd/geannuleerd en ik heb kosten gemaakt. Kan ik deze kosten vergoed krijgen via mijn reisverzekering?
- Mijn bagage is verloren geraakt / te laat aangekomen, wat moet ik nu doen?
- Wat moet ik doen als ik op reis ziek word?
- Hoe declareer ik medische kosten die ik in het buitenland heb gemaakt?
- Is schade aan mijn auto verzekerd tijdens de reis?
Bovenstaande informatie hebben wij met zorg voor u samengesteld. Er kunnen echter geen rechten aan worden ontleend. De uitgebreide voorwaarden vindt u hier: polisvoorwaarden.