
Niet tevreden met onze service?
Wij vinden het bieden van goede service erg belangrijk. Toch kan het gebeuren dat je niet helemaal tevreden bent. Bijvoorbeeld omdat je het niet eens bent met een beslissing. Laat het ons weten, dan zoeken we samen naar een oplossing. We helpen je graag.
Ons serviceteam staat voor je klaar
Soms kan één telefoontje met onze klantenservice genoeg zijn om je ontevredenheid weg te nemen. We gaan graag met je in gesprek voor verdere uitleg en het vinden van een oplossing. Bel daarom met ons serviceteam via 078 632 75 75 (ma - vr 8:30 - 20:30).
Afdeling Klanttevredenheid
Ben je na het gesprek niet tevreden met de oplossing? Dan kun je:
- Ons online klachtenformulier invullen.
- Een e-mail sturen naar klanttevredenheid@na.nl.
- Je bericht per post sturen naar: Afdeling Klanttevredenheid, Postbus 362, 3300 AJ Dordrecht.
Onze onafhankelijke afdeling Klanttevredenheid zoekt uit wat er is gebeurd. En hoe wij dit samen met jou het beste kunnen oplossen. Na het indienen van een klacht, ontvang je altijd een inhoudelijke reactie van ons.
Wanneer ontvang je antwoord?
Wij behandelen je klacht zo snel mogelijk, welk kanaal je ook kiest.
- Je ontvangt binnen 1 werkdag een bericht met de gegevens van je vaste klachtbehandelaar.
- Je klachtbehandelaar heeft de juiste kennis om met je klacht aan de slag te gaan. Binnen 5 werkdagen ontvang je een inhoudelijke reactie.
- Is er meer tijd nodig om je klacht te onderzoeken? Dan laten wij je dat weten.
Zo zorgen we samen voor een passende oplossing.
Toch niet tevreden?
Wij streven ernaar om je klacht naar tevredenheid af te handelen. Vind je dat je klacht nog niet goed is opgelost? Dan kun je je klacht voorleggen aan het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening, kortweg Kifid. Ga hiervoor naar hun website. Deze partij behandelt je klacht alleen als je eerst onze klachtenprocedure hebt doorlopen.