
Niet tevreden met onze service?
Wij vinden het bieden van goede service erg belangrijk. Toch kan het gebeuren dat u niet helemaal tevreden bent. Bijvoorbeeld omdat u het niet eens bent met een beslissing. Laat het ons weten, dan zoeken we samen naar een oplossing. We helpen u graag.
Ons serviceteam staat voor u klaar
Soms kan één telefoontje met onze klantenservice genoeg zijn om uw ontevredenheid weg te nemen. We gaan graag met u in gesprek voor verdere uitleg en het vinden van een oplossing. Bel daarom met ons serviceteam via 078 632 75 75 (ma - vr 8:30 - 20:30).
Afdeling Klanttevredenheid
Bent u na het gesprek niet tevreden met de oplossing? Dan kunt u:
- Ons online klachtenformulier invullen.
- Een e-mail sturen naar klanttevredenheid@na.nl.
- Uw bericht per post sturen naar: Afdeling Klanttevredenheid, Postbus 362, 3300 AJ Dordrecht.
Onze onafhankelijke afdeling Klanttevredenheid zoekt uit wat er is gebeurd. En hoe wij dit samen met u het beste kunnen oplossen. Na het indienen van een klacht, ontvangt u altijd een inhoudelijke reactie van ons.
Wanneer ontvangt u antwoord?
Wij behandelen uw klacht zo snel mogelijk, welk kanaal u ook kiest.
- U ontvangt binnen 1 werkdag een bericht met de gegevens van uw vaste klachtbehandelaar.
- Uw klachtbehandelaar heeft de juiste kennis om met uw klacht aan de slag te gaan. Binnen 5 werkdagen ontvangt u een inhoudelijke reactie.
- Is er meer tijd nodig om uw klacht te onderzoeken? Dan laten wij u dat weten.
Zo zorgen we samen voor een passende oplossing.
Toch niet tevreden?
Wij streven ernaar om uw klacht naar tevredenheid af te handelen. Vindt u dat uw klacht nog niet goed is opgelost? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening, kortweg Kifid. Ga hiervoor naar hun website. Deze partij behandelt uw klacht alleen als u eerst onze klachtenprocedure hebt doorlopen.