
Klantervaringen
Hieronder vindt u ervaringen van National Academic klanten. We plaatsen álle ervaringen van onze klanten. Uiteraard zolang ze geen aanstootgevend taalgebruik bevatten en voldoen aan ons reviewbeleid. Bent u klant van ons, dan zijn wij erg benieuwd naar uw ervaringen.
Alle reviews
Het duurde wat lang( wel binnen gestelde tijd) maar het is netjes afgehandeld
Marcel uit Berkel-Enschot, 15 maart 2025
Haf een vraag over mijn 30 schadevrije jaren. Begreep dat dit resulteerde in 75% korting op mijn All Risk autopremie. Snel & Goed gecommuniceerd, dus compliment voor National Academic. Ergo: Verantwoord rijden wordt beloond!!
M.R.(Marcel) uit Hippolytushoef, 13 maart 2025
Duidelijke informatievoorziening vanuit National Academic naar aanleiding van een melding van een autoschade.
Bert uit Oud-Beijerland, 12 maart 2025
Wijziging autoverzekering > vriendelijk te woord gestaan > snel geregeld.
Cobi uit Krimpen aan den IJssel, 10 maart 2025
Het schadeherstelbedrijf Strijk in Gameren heeft mijn schade zeer netjes hersteld. Vriendelijk en duidelijke communicatie. Vervangende auto en mijn auto weer netjes gerepareerd en ook nog eens keurig schoon gemaakt terug. Ik ben super tevreden!
Karin uit Zaltbommel, 10 maart 2025
Fijn dat u zo tevreden bent en dit met ons deelt. Hier worden wij blij van!
Vriendelijke groet, National Academic - 10 maart 2025
Had een vraag over de namen National Academic en Academica. Heb via mail een duidelijk antwoord ontvangen. Dank daarvoor.
Albert uit Oudenbosch, 8 maart 2025
Ik werd te woord gestaan door de Verzekeringsadviseur, die heel behulpzaam en vriendelijk was. Hij nam alle tijd en moeite om me te helpen, was correct en luisterde goed. Het was een prettig gesprek- alle lof!
Nel uit Doorn, 7 maart 2025
Erg prettig geholpen. Goede uitleg en uiteindelijk ook prima voorstel gekregen
Ed uit IJsselstein, 5 maart 2025
Door niersteenkoliek niet met oorspronkelijke ticket terug kunnen vliegen. Door verstrekte pijnstilling was dit volgende dag wel mogelijk. Je hebt dan wel een nieuw vliegticket nodig, dus geboekt. Dit op advies van arts in ziekenhuis. Het is voor mij een raadsel waarom dit niet geheel vergoed wordt. Ik heb te goeder trouw gehandeld en ben dan ook zeer teleurgesteld.
Hans uit Schinnen, 5 maart 2025
Wat een vervelende situatie heeft u meegemaakt tijdens uw vakantie. Hopelijk gaat het inmiddels beter met u. Op uw verzekering zijn de polisvoorwaarden van toepassing, en op basis van deze voorwaarden is er geen dekking voor uw schadeclaim. Gezien de omstandigheden hebben wij echter toch een aanzienlijk deel van uw claim geheel onverplicht vergoed. Het spijt ons dat dit voor u onvoldoende is gebleken.
Vriendelijke groet, National Academic - 05 maart 2025
Mail ontvangen dat indien de hoofdverzekering niet het geëiste opleidingsniveau heeft, dat de verzekering geen uitkering doet bij eventuele schade. Dit voorgelegd en de vraag werd beantwoord dat dit alleen geldt voir nieuwe aanmeldingen van een verzekering. Waarom krijgen dan bestaande relaties dan deze mail? En als er om een bevestiging gevraagd wordt, wordt deze niet afgegeven.
Andre uit Wormer, 5 maart 2025
Dit is uiteraard niet de bedoeling! Excuses voor de ontstane verwarring! Mijn collega zal u een mail sturen.
Vriendelijke groet, National Academic - 05 maart 2025
Prima geholpen
Theo uit Leidschendam, 3 maart 2025
Prima afhandeling. Verder zelf geen omkijken naar, resultaat schade uitstekend.
Ger uit Deventer, 3 maart 2025
Uitkering liet wat lang op zich wachten! .Overigens: zeer tevreden!
Wim uit Schagen, 1 maart 2025
Fijn dat u, ondanks dat de uitkering even op zich liet wachten, zeer tevreden bent!
Vriendelijke groet, National Academic - 01 maart 2025
de Verzekeringsadviseur heeft mij goed geholpen!!
Inge uit Zoeterwoude, 28 februari 2025
De afhandeling van mijn schade verliep eerst niet goed. Het betekende voor niets bellen, wachten en geen compleet uitsluitsel over de verdere gang van zaken. De schade specialist heeft de zaak toen opgepakt en opheldering geven. Vervolgens is de schade claim in snel tempo afgehandeld en ontving ik ook nog een speciale attentie. Mijn vertrouwen ie geheel hersteld. Dank daarvoor!
Donna uit Den Haag, 28 februari 2025
Wat fijn dat u deze ervaring ook via deze weg nog met ons deelt. Dank! Fijn dat het allemaal is opgelost!
Vriendelijke groet, National Academic - 28 februari 2025
Kan iets klantvriendelijker.
H. uit Kolham, 27 februari 2025
Bedankt voor uw feedback. Klantvriendelijkheid is voor ons erg belangrijk, en we zullen uw opmerking zeker meenemen om onze service te verbeteren. Mocht u dit verder willen toelichten, dan kunt u gerust een bericht achterlaten op klanttevredenheid@na.nl. We helpen u graag verder!
Vriendelijke groet, National Academic - 27 februari 2025
Wijziging was zeer snel geregeld!
Jack uit Vlaardingen, 27 februari 2025
Uivoerige uitleg van de situatie.
Martin uit Utrecht, 27 februari 2025
prettig en snel geholpen om wijzigingen in mijn polissen door te voeren
Jan uit Arnhem, 26 februari 2025
Ik heb me behoorlijk moeten inspannen om mijn gedachte duidelijk te maken: zo min mogelijk declareren bij de verzekeraar. Na wat heen en weer gebel en gemail vond ik in u een goede behandelaar. Ik ben blij met mijn de uitkomst. Ik zal me blijven inzetten voor het minimaliseren van mogelijke schade!
Johannes uit Esbeek, 26 februari 2025
Wijzigen van de autoverzekering i.v.m. aanschaf andere auto snel geregeld.
Jan uit Brielle, 26 februari 2025
Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent! Wij wensen u nog veel veilige kilometers toe.
Vriendelijke groet, National Academic - 26 februari 2025
Snel vriendelijk en deskundig te woord gestaan
Peter uit Roosteren, 24 februari 2025
Goede en snelle hulpverlening door bergingsbedrijf. Duidelijke website om schade te melden. Enigzins jammer is dat als eenmaal de schade is gemeld je niet meer kan zien bij welke aangesloten schadeherstelbedrijven je de schade kan laten herstellen. Kan zijn dat je eerst wilt bespreken met diverse bedrijven waar en wanneer je schade kan repareren. Je mist een overzicht in de regio om ook met NA of het bergingsbedrijf kan afspreken waar de wagen definitief naar toe gebracht moet worden. Voor de rest perfecte service !
Rene uit Ridderkerk, 24 februari 2025
Bedankt voor uw positieve woorden wat betreft de perfecte service! Uw opmerking over het overzicht van de schadeherstellers nemen wij mee in onze verdere verbeteringen en ontwikkelingen.
Vriendelijke groet, National Academic - 24 februari 2025
Als gevolg van een lekkage in een afvoer in de betonnen vloer hadden we waterschade aan ons laminaat in gang en woonkamer. Het schadeformulier was erg duidelijk, we moesten offerte uploaden en kregen daarna snel bericht dat er een expertisebureau 3.0 werd ingeschakeld. Deze heeft vakkundig onze schade beoordeeld en advies geschreven voor National Academic. Daarna duurde het ruim 2 weken,hetgeen beter had kunnen worden gecommuniceerd. Het servicebureau belde mij na een telefoontje van mij keurig terug en zei dat het erg druk was en dat 15 werkdagen wachttijd de maximale wachttijd was. Uiteindelijk eind goed al goed : na iets meerdan 2 weken een positieve beslissing mogen ontvangen over onze schade.
Theo uit Assen, 21 februari 2025
Bedankt voor uw uitgebreide feedback. Het klopt dat we inderdaad een verwerkingstijd hebben. Wij gaan kijken of we dit in het vervolg nog beter kunnen communiceren. Fijn dat de schademelding uiteindelijk positief is afgehandeld!
Vriendelijke groet, National Academic - 21 februari 2025
Snelle en heldere communicatie.
Beatrix uit Leiden, 21 februari 2025
Alles is bijzonder snel en op een correcte en deskundige manier afgehandeld. Positieve ervaring!
Henk uit Asperen, 21 februari 2025
Fijn contact, snel geholpen. Ook alert doordat ik lang klant ben, kreeg ik korting
Mayke uit Utrecht, 20 februari 2025
Uitleg wat wel en niet verzekerd is zodat ik me nu elders kan bijverzekeren
Jos uit Amsterdam, 20 februari 2025
Mijn Saab Cabrio snel en correct verzekerd bij NA. Snel telefonisch geregeld en direct de polis en groene kaart ontvangen. NA is een aanrader!
Marcel uit Hippolytushoef, 19 februari 2025
Bij mijn telefonische schademelding werd ik op prettige en correcte wijze te woord gestaan door een medewerker. Ze gaf op vriendelijke wijze richting aan het gesprek en besprak met mij de te nemen vervolgstappen.
Jan uit Waalwijk, 19 februari 2025