Klantervaringen
Hieronder vind je ervaringen van National Academic klanten. We plaatsen álle ervaringen van onze klanten. Uiteraard zolang ze geen aanstootgevend taalgebruik bevatten en voldoen aan ons reviewbeleid. Ben je klant van ons, dan zijn wij erg benieuwd naar jouw ervaringen.
Alle reviews
snel en terzake geholpen op een prettige manier
Arie uit Culemborg, 23 december 2025
Dekking op 2 huizen bij verhuizing is automatisch geregeld. Hier is over na gedacht! Echt klantgericht! Helemaal super van NA!
Thies uit Oosterbeek, 23 december 2025
Heel veel woonplezier in jouw nieuwe woning!
Vriendelijke groet, National Academic - 23 december 2025
Ik ben zeer vriendelijk en behulpzaam tewoord gestaan door de Klantadviseur. Zij heeft mij verteld dat de schade zeker nog wordt verwerkt door de betreffende afdeling.
Hans uit Enschede, 23 december 2025
Fijn geholpen
Jo uit Veldhoven, 23 december 2025
Behulpzaam bij aanmelding. Snel en adequaat afgehandeld.
Rob uit Rotterdam, 22 december 2025
Goed en correct geholpen
Linda uit Gouda, 21 december 2025
Prima afhandeling. Totaal ontzorgd. Alleen lange wachttijd bij schadebedrijf.
Gerrit uit Zuid-Scharwoude, 21 december 2025
Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat de afhandeling prettig was en dat u zich totaal ontzorgd voelde. Het klopt dat de wachttijd bij schadeherstellers door drukte soms wat oploopt, maar zij doen hun uiterste best om iedereen zo snel mogelijk te helpen. Bedankt voor uw begrip en geduld.
Vriendelijke groet, National Academic - 21 december 2025
Vlot verlopen
S uit Almere, 20 december 2025
Ondanks mijn onervarenheid met aanrijdingen ben ik uitstekend geholpen met mijn aanrijding
Hetty uit Ridderkerk, 19 december 2025
uiteindelijk goed geregeld
Gerard uit Austerlitz, 18 december 2025
Een vlot gesprek. Duidelijke vragen.
Ti uit Geldermalsen, 17 december 2025
Medewerker heeft me goed geïnformeerd
Hanneke uit Haarlem, 16 december 2025
Zeer correct persoon , die mij adequaat en netjes te woord heeft gestaan
Ben uit Tiel, 16 december 2025
Ik werd op een goede manier geholpen. Helder taalgebruik en "to the point". Prima
Andre uit Nijmegen, 16 december 2025
Schade is zeer correct behandeld door naar......schadehersteller heeft mij vriendelijk ontvangen en de procedure uitgelegd. Afspraak maken op kort termijn was geen punt. Schade heel netjes hersteld en auto door de wasstraat gehaald. Hierna tel.medeling dat de auto kon worden opgehaald.....ik ben gewoon heel tevreden over naca als over het schadeherstel bedrijf.....vanuit haarlem naar beverwijk is 15 minuten rijden maar de velsertunnel is in de spits een probleem waarom geen bedrijf in de waarderpolder in haarlem?
Jan uit Haarlem, 14 december 2025
Wat goed dat u zo tevreden bent over het schadeherstel en de service! We doen ons best om samen te werken met schadeherstellers op zoveel mogelijk locaties, al lukt het niet altijd om alles precies in de buurt te hebben. We nemen uw feedback mee voor de toekomst.
Vriendelijke groet, National Academic - 14 december 2025
Moet zelf steeds overal achteraan bellen, verloop is erg moeizaam en traag, lopen voor mijn gevoel achter de feiten aan en leggen de bal bij de verzekerde. Juiste informatie ontbreekt of wordt verschillend of half gegeven. Vind de inzet gelet op mijn situatie wat “laks”. Heb 4 a 5 keer contact gehad met de vraag over het uit te keren bedrag en na ruim een week nog steeds geen antwoord. Medewerkers zijn wel vriendelijk en professioneel.
Michael uit Amersfoort, 12 december 2025
Vervelend dat het voor u zo stroef heeft gevoeld. Uw bericht is inmiddels bij de behandelaar neergelegd, zij neemt contact met u op. Goed om te horen dat het contact met onze collega’s in ieder geval prettig verliep.
Vriendelijke groet, National Academic - 12 december 2025
Goed advies gekregen, snel en eenvoudig mijn dekking uitgebreid.
Ingeborg uit Alphen aan den Rijn, 11 december 2025
Vraag vlot en duidelijk afgehandeld
P. uit Renkum, 10 december 2025
Heel goede service! Ook al moest de auto helemaal naar Haarlem, de haal- en brengservice was perfect.
Siebe uit Kûbaard, 9 december 2025
Prettig gespeten en erg behulpzaam.
Louise uit Almelo, 9 december 2025
Worden de gemaakte ziekenhuiskosten in het buitenland door mij n.a reisverzekering vergoed. Op 13 en 15 oct 2025 zijn door mij deze kosten voor een urgent oogletsel voor mijn echtenote gemaakt Eea. Is reeds op 15 oct 2025 aan u geinformeerd via de alarmcentrale. Gaarne uw bevestiging voor ontvangst en reactie.
Louis uit Rotterdam, 8 december 2025
Wat vervelend dat uw echtgenote te maken heeft gehad met oogletsel en ziekenhuisbezoek in het buitenland. Hopelijk verloopt het herstel goed! Voor de vergoeding van de gemaakte ziekenhuiskosten dient een schade bij ons gemeld te worden. Een collega zal contact met u opnemen. Heeft u in de tussentijd vragen, laat het ons gerust weten!
Vriendelijke groet, National Academic - 08 december 2025
Ondanks de paar aanrijdingen van mij de laatste jaren echt goed geholpen.
Cort uit IJsselmuiden, 8 december 2025
Wat vervelend dat u zoveel pech heeft gehad! We hopen dat alles verder goed met u gaat. We staan altijd voor u klaar als u ons nodig heeft!
Vriendelijke groet, National Academic - 08 december 2025
De dag van de aanrijding (een zaterdag) dit bij jullie gemeld. Heel eenvoudig online te doen. Op de maandag daaropvolgend een reactie van jullie ontvangen met een voorstel van een schadeherstelbedrijf. Afspraak met bedrijf niet nodig om schade te laten bekijken. Afspraak gemaakt voor herstel en de auto is snel en vakkundig gerepareerd. Zeer tevreden over het verloop.
Rob uit Maastricht, 7 december 2025
Fijn dat alles van de melding tot de reparatie zo soepel is verlopen. We zijn blij dat u zo tevreden bent!
Vriendelijke groet, National Academic - 07 december 2025
Zeer tevreden over afhandeling door National Academic en ook door het schadebedrijf. Als onervaren brokkenmaker had ik er pas na 50 schadevrije jaren mee te maken.
Cees uit Waddinxveen, 4 december 2025
Aanvankelijk een kluitje in het riet. Daarna zeer precies, vriendelijk en helder.
Wim uit Delft, 4 december 2025
Vlot geholpen en men geeft je een helder advies
J uit Voorthuizen, 3 december 2025
De afwikkeling van de schade claims laat te wensen over maar de medewerker heeft mij goed geholpen. Blij mee.
Els uit Rotterdam, 3 december 2025
Fijn dat onze medewerker u goed heeft kunnen helpen. We hebben gisteren een update per e-mail gestuurd en blijven werken aan een snelle afwikkeling. Bedankt voor uw geduld!
Vriendelijke groet, National Academic - 03 december 2025
ER WERD GOED GELUISTERD EN DAARDOOR WAS MIJN WENS SNEL DUIDELIJK EN WERD DEZE ADEQUAAT INGEWILLIGD
Willem uit 's-Gravenhage, 3 december 2025
Mijn ervaring is buitengewoon positief. Er is op een fijne manier een oplossing gezocht voor de “problemen”
Marianne uit Montfoort, 2 december 2025
Een prima service en zeer vriendelijke mensen. Een goed degelijk bedrijf. Snelle afhandeling.
Maria uit Alphen aan den Rijn., 2 december 2025