Klantervaringen
Hieronder vindt u ervaringen van National Academic klanten. We plaatsen álle ervaringen van onze klanten. Uiteraard zolang ze geen aanstootgevend taalgebruik bevatten en voldoen aan ons reviewbeleid. Bent u klant van ons, dan zijn wij erg benieuwd naar uw ervaringen.
Alle reviews
Mijn autoschade is uitstekend afgehandeld door NA. Waarvoor mijn dank!
HCGC uit Maastricht, 29 januari 2025
Prima geholpen met de opgelopen schade en alles tot volle tevredenheid geregeld. Het enige minpunt was de afstand tot de schadehersteller: 20 km, terwijl er in onze woonplaats op 500m afstand een erkend schadeherstel bedrijf gevestigd is.
Toon uit Roosendaal, 28 januari 2025
Aardige vrouw
FPC uit Oisterwijk, 28 januari 2025
Te weinig opties vwb hoeveel km per jaar je denkt te gaan rijden. Hierdoor geen/of te weinig invloed op je maandbedrag.
Annemieke uit Zaandam, 28 januari 2025
Bedankt voor het delen van uw ervaring! We bieden 4 opties aan om een inschatting te krijgen van het aantal kilometers wat u per jaar rijdt. Een minimum van 12.000 kilometer en een maximum van een onbeperkt aantal kilometers en nog 2 categorieën hier tussenin. Mocht u hier nog vragen over hebben dan helpen wij u graag!
Vriendelijke groet, National Academic - 28 januari 2025
Heel prettig gesprek gehad i.v.m. een schade. Geruststellend, duidelijk en aardig.
André uit Gouda, 25 januari 2025
Bijzonder prettige ervaring. Anneleen afhandeling van mijn schade en geen eigen risico
Joep uit Berlicum, 24 januari 2025
Perfecte schadeafhandeling. Duidelijke informatie per telefoon. Claim indienen online verliep makkelijk. Goede feedback tussentijds.
Mart uit 7041sw, 23 januari 2025
Uitermate positief De schade is voortvarend en netjes afgehandeld , de correspondentie verliep correct. Eigenlijk vind ik wel dat de tegenpartij zich spekkoper mag noemen: na de aanrijding raamde een gerenommeerd schadeherstelbedrijf de kosten op 300 euro. Uiteindelijk werd 1700 euro uitgekeerd op basis van een rapport bij de concurrentie. Dat is buitengewoon merkwaardig, vind ik.
Ton uit Ridderkerk, 23 januari 2025
Na het auto ongeluk met mijn vrouw zijn wij heel snel geholpen door NA Mij. De communicatie was correct en wij werden direct op de hoogte gehouden als er nieuws was. Hierna snel contact gekregen met Letselhulpservice, waar ook wij zeer tevreden over zijn. Binnen 4 maanden de zaak afgehandeld. Chapeau!
Nico uit Maastricht, 23 januari 2025
Alles goed geregeld
Klaus uit Zuidlaren, 22 januari 2025
Meteen na mijn telefonische oproep: Ik kreeg na twee keer “overgaan van het belletje” de Klantadviseur aan de lijn; ik had me al volledig voorbereid op het bekende bandje ( er zijn nog zes wachtenden……) + een wachttijd van minimaal een kwartier! Het onderhoud met De klantadviseur verliep prettig, to the point en snel! Binnen twee minuten ontving ik via de mail het resultaat.
Joost uit ‘s-Hertogenbosch, 22 januari 2025
Voor de zomervakantie ongeval gehad waarbij de tegenpartij schade erkende. Auto werd snel afgesleept, maar daarna ontbrak enige hulpvaardigheid qua vervoer etc (datgene waar ik wel afhankelijk van ben!). Ik moest zelf mijn rechtsbijstand inschakelen, vanuit National Academic geen hulp voor wat dan maar ook qua vervoer ivm vakantie. Schadeherstelbedrijf (ASN) voerde nog een (onbetrouwbare) noodreparatie uit, waarbij ASN zelf aangaf dat het veiliger was om met een andere auto op vakantie te gaan. In de zomervakantie kreeg ik via de expert te horen dat de auto total-loss werd verklaard. Gelukkig werd het geld snel gestort. Aangezien ik via een collega een auto kon lenen à km vergoeding kon ik toch nog op vakantie. Na de vakantie de km vergoeding ingediend bij mijn verzekering. Na een maand thuis wederom zelf maar contact opgenomen, waar een reactie bleef? De gemaakte extra kosten voor het lenen van een auto kon ik niet verhalen aangezien er een (ondeugdelijke) noodreparatie had plaatsgevonden vond de tegenpartij en mijn verzekering accpeteerde dit... Vervangend vervoer zou ik recht op hebben bij total loss. Ik heb contact opgenomen wanneer dit in zou gaan en of ik ook een km vergoeding kon indien ipv vervangend vervoer. Telefoniste gaf aan dat dat wellicht ook de mogelijkheid zou kunnen zijn. Ik de kosten van 2 weken km vergoeding ingediend. Na wederom een tijd wachten zelf contact opgenomen. De wederpartij deed hier niet aan. Ik vind de manier waarop National Academic hun klanten voorlicht en voor hun klanten staat niet correct. Ze komen niet voor hun klanten op en laten ze gewoon letterlijk staan.
Rob uit Elst, 21 januari 2025
Bedankt voor het delen van uw ervaring. Mijn collega heeft u 2 weken geleden hierover gesproken en uitleg gegeven over de kilometervergoeding. Wij vinden het vervelend om te lezen dat wij niet aan uw verwachting hebben kunnen voldoen. Mocht u toch nog vragen hebben naar aanleiding van het laatste contact dan staan wij uiteraard voor u klaar. Onze klanten staan altijd voorop!
Vriendelijke groet, National Academic - 21 januari 2025
Ik heb telefonisch contact opgenomen met de vraag: Wat is de opzegtermijn van mijn huidige reisverzekering, want ik wil hem stopzetten?
Ik kreeg te horen 17-02-2025. Ik heb deze datum doorgeven aan mijn nieuwe verzekering. En een paar dagen later krijg ik een mail van jullie, dat mijn verzekering doorloopt tot 01-04-2025. Dit houd in dat ik dubbel betaal. Ik vind het jammer.
Romy uit Bergen op Zoom, 21 januari 2025
Dit is uiteraard niet de bedoeling en we zullen dit voor u oplossen. De verzekering wordt beëindigd per 17-2-2025 en de bevestiging hiervan ontvangt u zo spoedig mogelijk. Excuses voor het ongemak!
Vriendelijke groet, National Academic - 21 januari 2025
Snel en adequaat geholpen
Bart uit Nieuwegein, 21 januari 2025
Binnen enkele uren na de schademelding werd ik al gebeld door het schadeherstelbedrijf om langs te komen. Alles werd voor mij geregeld, datum herstel en vervangende auto. Goede communicatie en prettig personeel.
Bert uit 's-Hertogenbosch, 20 januari 2025
In eerste instantie was het moeilijk om contact te krijgen. Telefoonoproep werd niet beantwoord. Na een kort chatgesprek nogmaals gebeld en toen werd er snel opgenomen. Aardige dame, die vakkundig en duidelijke informatie gaf. Vervolgens via MijnNA verder gegaan. Dit gaf weinig problemen.
Gerlof uit Den Haag, 20 januari 2025
Duidelijke uitleg. Praatte soms wat snel voor mij (sukkel met long covid dus ben niet op m’n scherpst) maar werd vriendelijk nog een keer herhaald.
Jet uit Overloon, 18 januari 2025
Super, zoals gewoonlijk! Meedenken, adviseren en snel schakelen! Top!!!!
Jim uit Houten, 17 januari 2025
Snelle en vlotte afhandeling. Bedrag is al meteen overgemaakt.
Margreet uit Culemborg, 16 januari 2025
Zoals je eigenlijk verwachten mag.
Edwin uit Dinxperlo, 15 januari 2025
Bedankt voor de duidelijke uitleg en tijd voor het aanpassen van de verzekeringen. Complimenten.
Ank uit Wijk bij Duurstede, 15 januari 2025
Zeer zorgvuldig vriendelijke persoon die mij correct en volledig heeft geholpen. Dank
Nicole uit Hilversum, 14 januari 2025
De schadeafhandeling werd snel opgepakt, omdat ook de tegenpartij schuld bekende. De expertise liet wel lang op zich wachten , maar uiteindelijk toch nog een mooie restwaarde gekregen. Ook Letselhulpservice werd snel ingeschakeld met goede service en communicatie. Erg tevreden.
Nico uit Maastricht, 13 januari 2025
Fijn dat u al met al zo tevreden bent en bedankt voor het achterlaten van uw review!
Vriendelijke groet, National Academic - 13 januari 2025
Informatie en hulp bij het inloggen!! Prima. To the point
Albert uit Norg, 13 januari 2025
De vraag is goed beantwoord.
Eduard uit Den Haag, 13 januari 2025
Na auto-inbraak is de schade perfect herteld en afgehandeld, door zowel het schadeherstelbedrijf, als National Academic. Goede communicatie van alle partijen. Ook de leenauto werd spoedig geleverd. Heel tevreden.
Vera uit 's-Hertogenbosch, 10 januari 2025
Zeer vriendelijke en adequate vrouw. Juiste actie ondernomen.
Lieuwe uit Weesp, 9 januari 2025
Bedankt voor de mooie woorden! Wij geven dit door aan de desbetreffende collega.
Vriendelijke groet, National Academic - 09 januari 2025
Vriendelijk en adequaat geholpen met de wijziging van de datum dat ik van auto ga wisselen ( 14 ipv 10 januari).
Rob uit Hulst, 9 januari 2025
Prima geregeld, alleen zou ik wel inzage willen hebben in de factuur.
Piet uit Maassluis, 9 januari 2025
Goed om te horen dat alles prima geregeld is! Voor contact over de factuur kunt u het beste telefonisch contact met ons opnemen. Mijn collega's helpen u graag verder!
Vriendelijke groet, National Academic - 09 januari 2025
De medewerker aan de telefoon heeft mij keurig geholpen en samen met mij de schade opgenomen en de stappen doorlopen.
Peterina uit Capelle aan den IJssel, 7 januari 2025