man en vrouw aan tafel

Klantervaringen

Hieronder vindt u ervaringen van National Academic klanten. We plaatsen álle ervaringen van onze klanten. Uiteraard zolang ze geen aanstootgevend taalgebruik bevatten en voldoen aan ons reviewbeleid. Bent u klant van ons, dan zijn wij erg benieuwd naar uw ervaringen.

 

Deel uw ervaring

9,1

Dit is de gemiddelde waardering door National Academic klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Alle reviews

Ik werd goed te woord gestaan. Er wordt goed geluisterd en het wordt direct opgepakt en opgelost. Helemaal top!

Clemens uit Zierikzee, 2 juni 2025

Mijn schade was zeer snel geregeld. Eén formuliertje invullen was genoeg. Voordat ik er erg in had, kon ik mijn gerepareerde auto al weer ophalen

Bert uit Doesburg, 2 juni 2025

Ik heb het gevoel dat bij National Academic niet alles loopt zoals je van een verzekering mag verwachten. Schade tijdens vakantiereis begin mei doorgegeven. Daarbij ging het al mis. Ik werd doorverbonden met iemand die gaat over annuleringsverzekeringen. Enkele dagen later kreeg ik een mail, waarin mij werd verteld dat mijn zaak niet onder de annuleringsverzekering viel, maar onder de reisverzekering. Volgens de mail had ik bij Academic geen reisverzekering, terwijl ik alle verzekeringen bij Academic heb. Toen gebeld met Academic en duidelijk gemaakt dat ik wel een reisverzekering bij Academic heb. Daarna na een paar dagen weer gebeld, omdat ik niets hoorde. Ook hierna geen reactie. Ik zou afgelopen vrijdag meer horen. Heb om 15.30 uur toch maar weer gebeld, omdat ik niets hoorde. Laat in de middag kreeg ik een mail met de boodschap dat er aan de zaak werd gewerkt. Tot mijn verbazing ontving ik diezelfde mail vanmiddag opnieuw. Ik ben nu toch echt benieuwd wanneer ik echt informatie ontvang omtrent mijn zaak. We zijn bijna een maand verder en ik weet nog niet waaraan ik aan toe ben. Ik ben zeer teleurgesteld in de gang van zaken.

Eltje uit Borne, 2 juni 2025

We begrijpen heel goed dat u teleurgesteld bent over hoe dit is verlopen. Dit is niet de ervaring die u van ons mag verwachten. Het spijt ons oprecht dat u al meerdere keren contact heeft moeten opnemen zonder duidelijkheid te krijgen. Dat verdient echt beter. We gaan er nu voor zorgen dat uw melding de aandacht krijgt die het verdient. U mag van ons een passende en inhoudelijke reactie verwachten.

Vriendelijke groet, National Academic - 02 juni 2025

Zowel bij de telefonische aanmelding van de schade bij de Klantadviseur als het schriftelijke vervolg door de Specialist Schaderegeling ben ik zoals te doen gebruikelijk bij jullie uitstekend geholpen. Klantvriendelijk en rustig, efficient en snel.

Ria uit 's-Gravenzande, 2 juni 2025

Netjes en terzake tewoord gestaan. Het probleem werd snel herkend en er wordt aan gewerkt.

Ed uit Hekelingen, 2 juni 2025

Ik ben teleurgesteld in het feit dat ik herhaaldelijk heb moeten bellen. Mijn schade m.b.t. een reis naar Spanje heb ik doorgegeven. Kreeg toen een melding dat dit onder de reisverzekering viel, terwijl men mijzelf met iemand van de annuleringsverzekering verbonden had. Dan wordt er gezegd dat mijn schade bij een reisverzekering hoort en dat ik geen reisverzekering bij Academic zou hebben. Men raadde mij aan de schade bij mijn reisverzekering neer te leggen, terwijl ik al jaren al mijn verzekeringen bij Academic heb…. Nu krijg ik, na weer telefonisch contact te hebben gezocht, een mail dat de zaak in onderzoek. Ik had een andere mail verwacht. Dit had men mij ook telefonisch door kunnen geven. Hopelijk krijg ik spoedig een duidelijker mail toegezonden.

Eltje uit Borne, 30 mei 2025

Hartelijk dank voor uw review. We begrijpen goed dat u teleurgesteld bent en dat het herhaaldelijk contact moeten opnemen erg vervelend is geweest. Uw signaal nemen we serieus en we zijn momenteel aan het kijken wat er niet goed gaat. U ontvangt zo spoedig mogelijk een duidelijke terugkoppeling per e-mail. Bedankt voor uw geduld.

Vriendelijke groet, National Academic - 30 mei 2025

prettig en toch zakelijk gesprek. ook heel netjes behandeld

Erik Ronald uit Velsen-Zuid, 28 mei 2025

Ik heb gisteren mn reis helaas moeten annuleren. Mijn medereiziger is getroffen door een herseninfarct. Haar zoon heeft haar reis gisteren geannuleerd en zij hebben vandaag het geld al terug gehad. Ik moet echter vanalles overleggen waaronder haar bewijs van annulering. Dat is inbreuk op haar privacy. Zij is klant bij Interpolis en niet bij jullie. Schandalig dat er nog zoveel wordt gevraagd. Een factuur zou voldoende moeten zijn.

Rita uit Roosendaal, 27 mei 2025

Wat een ingrijpende situatie, we wensen uw medereiziger veel sterkte en een goed herstel toe! U vergelijkt uw situatie met die van uw medereiziger, maar omdat u annuleert op basis van het uitvallen van een reisgenoot, moeten wij aanvullende informatie opvragen om uw aanvraag te kunnen beoordelen. Privacygevoelige details hoeven daarbij niet gedeeld te worden, een beknopte verklaring zonder medische inhoud is vaak al voldoende. We begrijpen dat dit op zo’n moment extra lastig is en denken graag mee over een zorgvuldige oplossing.

Vriendelijke groet, National Academic - 27 mei 2025

Medewerker is goed op de hoogte van mijn vraag. Snelle werkwijze. Uiterst tevreden.

Arie uit Dordrecht, 27 mei 2025

Prima geholpen.

John uit Oldenzaal, 27 mei 2025

Altijd deskundige hulp en dienstverlening. Al minstens 25 jaar

Thei uit Sittard, 26 mei 2025

Hartelijk dank voor uw mooie review en het vertrouwen dat u al meer dan 25 jaar in ons stelt. Wat fijn om te horen dat u onze hulp en dienstverlening als deskundig ervaart. We blijven ons graag voor u inzetten!

Vriendelijke groet, National Academic - 26 mei 2025

Prettig gesprek met duidelijke informatie verstrekking en feed back op vragen.

frans uit Emmen, 26 mei 2025

uit de beoordeling blijkt dat ik tevreden ben over het gevoerde gesprek.

Eef uit Tiel, 26 mei 2025

Voor het 15e jaar op rij moet ik vragen om een factuur, voor de verzekering van deze bedrijfsauto. Waarom wordt dat niet meegestuurd?

Arjan uit Nootdorp, 25 mei 2025

Begrijpelijk dat u hier vragen over heeft. Voor verzekeringen geldt geen btw en daarom sturen wij standaard geen factuur mee. Dat is ook niet verplicht. Een collega neemt binnenkort contact met u op om dit verder af te stemmen.

Vriendelijke groet, National Academic - 25 mei 2025

Fijn telefoongesprek waarin alle te nemen stappen en gevolgen helder verteld werden.

Johan uit Rotterdam, 22 mei 2025

Melding kort en bondig. Snelle afhandeling.

H. uit Noordwijk, 22 mei 2025

Soepele afhandeling van schade door buitenlandse automobilist.

Adri uit Wapenveld, 21 mei 2025

De communicatie tussen telefoonafhandelaar en NA is slecht. Er was in eerste instantie niets doorgegeven. En er viel maar één Schadeherstelbedrijf te kiezen. (Dus het kon niet via eigen garage) Dat bedrijf heeft de schade keurig gerepareerd, alleen moest er lang gewacht worden op de reparatie: 6 weken.

P. uit Culemborg, 21 mei 2025

Vervelend om te lezen dat uw ervaring niet helemaal naar verwachting is verlopen. U staat uiteraard vrij in de keuze voor een schadehersteller bij u in de buurt. Wel is het goed om te weten dat het inschakelen van een aangesloten schadeherstelbedrijf vaak extra voordelen biedt, ook met betrekking tot het eigen risico. Het is momenteel erg druk, ook bij onze herstellers, maar zij doen echt hun best om iedereen zo snel mogelijk te helpen. Fijn om te horen dat uw auto inmiddels naar tevredenheid is hersteld!

Vriendelijke groet, National Academic - 21 mei 2025

Prima geholpen! Dank u wel.

Gerard uit Dordrecht, 21 mei 2025

Wij moesten vanwege priveomstandigheden de caravan in Oostenrijk laten staan en waren niet verzekerd voor ophalen caravan naar Nederland. Wij hebben zelf de caravan weer opgehaald en hebben uit coulance een km vergoeding gekregen. Top!!

Leo uit Enschede, 21 mei 2025

Goed geinformeerd en afgehandeld.

Hans uit Hengelo., 19 mei 2025

heel goed te woord gestaan ondanks dat mijn na niet werkt. Dat is wel jammer, ik ben veel tijd kwijt geweest om steeds weer opnieuw het wachtwoord te wijzigen terwijl het toch niet lukte , ook niet met hulp van een medewerker van NA. Hopelijk krijg ik nog een keer bericht over dit probleem als jullie het hebben opgelost zodat ik wel kan inloggen op mijn NA.

Gerard uit Haaren, 16 mei 2025

Bedankt voor het delen van uw ervaring. Ik zie dat u hierover contact heeft gehad met mijn collega en dat uw melding is doorgezet naar onze ICT-afdeling. Als het goed is, zou het inloggen nu weer moeten werken. Mocht dat niet het geval zijn, neemt u dan alstublieft contact met ons op. We kijken graag met u mee naar een oplossing.

Vriendelijke groet, National Academic - 16 mei 2025

Alles tot in de puntjes geregeld door verzekering en correcte afhandeling van schademelding.

G uit Ermelo, 15 mei 2025

Begripvol, belangstellend, kundig en vriendelijk!

Dirk-Jan uit Hengelo, 15 mei 2025

Na wat heen en weer gedoe verder prima geregeld.

Geert uit Lemmer, 14 mei 2025

Fijn om te horen dat alles naar tevredenheid is afgehandeld!

Vriendelijke groet, National Academic - 14 mei 2025

Duurt erg lang voor dat afgehandeld wordt en regelmatig om nieuwe foto’s vragen het lijkt wel of ze ons niet vertrouwen We hebben al jaren deze verzekering en hebben nog weinig of geen declaratie gedaan, jammer dat het zo gaat

SD uit Oudheusden, 13 mei 2025

Vervelend om te horen dat uw ervaring niet naar verwachting is verlopen. Het is natuurlijk nooit onze bedoeling om wantrouwen over te brengen. We begrijpen dat dit extra teleurstellend is als u al jarenlang klant bent en weinig heeft geclaimd. Extra foto’s vragen we soms om de schade zorgvuldig te beoordelen. Uw review is doorgestuurd naar de behandelaar, die binnenkort contact met u opneemt. Bedankt voor uw geduld en dat u dit met ons deelt.

Vriendelijke groet, National Academic - 13 mei 2025

Goed geholpen nadat ik aanvullende informatie had doorgestuurd . Tevreden klant

Gerard uit Wateringen, 12 mei 2025

Zeer vriendelijk en goed geholpen zeer blij mee

Ramon uit Zuidbroek, 12 mei 2025

In één woord-“ fantastisch”

Helma uit Hengelo Gld, 12 mei 2025

Fijn dat de schade is uitbetaald aan de tegenpartij! Dank u voor de goede AFHANDELING EN COMMUNICATIE!

John uit Alkmaar, 9 mei 2025

Bedankt voor uw mooie woorden! Wij geven dit door aan de betreffende afdeling.

Vriendelijke groet, National Academic - 09 mei 2025

9,1

Dit is de gemiddelde waardering door National Academic klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Contact

E-mail Vragen