Zorgverzekering

Klantervaringen

Hieronder vindt u ervaringen van National Academic klanten. We plaatsen álle ervaringen van onze klanten. Uiteraard zolang ze geen aanstootgevend taalgebruik bevatten en voldoen aan ons reviewbeleid. Bent u klant van ons, dan zijn wij erg benieuwd naar uw ervaringen.

Deel uw ervaring

8,5

Dit is de gemiddelde waardering door National Academic klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Alle reviews

keurig schade afgewikkeld

Albert uit Krommenie, 14 oktober 2024

Ruim 18 wacht ik op de financiële afwikkeling van een ongeval in maart 2023 .. maar tot op heden geen resultaat ondank vele telefoongesprekken E-mails en toezeggingen. Mijn geduld wordt wel op de proef gesteld. Sinds de laatste mail al weken geen bericht ...

Peter uit Koewacht , 11 oktober 2024

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. We vinden het vervelend dat je langer moest wachten dan dat je van ons gewend bent. Jouw schadebehandelaar neemt zo snel mogelijk contact met je op. Hij informeert je dan over de laatste stand van zaken.

Vriendelijke groet, National Academic - 11 oktober 2024

Snel en vriendelijk antwoord gekregen op mijn vragen.

Toon uit Roosendaal, 11 oktober 2024

De website voor het aanleveren van de gestolen goederen werkte niet goed en niet klantvriendelijk. Persoonlijk contact was zeer goed. Vooral de hulp van de Specialist schaderegeling die ons probleem inzag en voor een oplossing zorgde.

C.A.A. Voets uit Arnhem, 10 oktober 2024

"Wij staan voor u klaar wanneer u ons nodig heeft", is een slogan die u hanteert toen de premie en voorwaarden van mijn WAP-verzekering werden aangepast.
Nou, dat daar heb ik dan niets van gemerkt.
Integendeel: tot twee keer toe heb ik zelf een email moeten sturen om te informeren naar de voortgang die de toegezegde termijn was overschreden. En dat allemaal om een duidelijk geval met een relatief lage schadeclaim van 200 euro.
Ik heb ondertussen de schade zelf maar betaald.

Anton uit Alkmaar, 10 oktober 2024

Bedankt voor het delen van uw ervaring. Onze excuses voor de langere verwerkingstijd op uw dossier. Inmiddels is uw dossier opgepakt door de behandelaar en die neemt zo snel mogelijk contact met u op.

Vriendelijke groet, National Academic - 10 oktober 2024

heel fijn dat met na ellende het door jullie zo snel en goed is afgehandeld!!!

Jos uit Zuid-Beijerland, 10 oktober 2024

Fijn dat je zo tevreden bent met ons!

Vriendelijke groet, National Academic - 10 oktober 2024

Op het digitale schademeldingsformulier mis ik een vrije ruimte voor opmerkingen. in mijn geval wilde ik refereren aan een telefoongesprek met u waarin wij afspraken waarom de auto niet bij een bij u aangesloten schadeherstelbedrijf is aangeboden.

Ton uit Puttershoek, 8 oktober 2024

Prettig gesprek, duidelijke antwoorden.

R. uit Moerkapelle, 8 oktober 2024

Prima geholpen toen in april onze auto niet meer wilde starten. Na een kickstart konden we naar een garage rijden en daar een nieuwe accu erin laten zetten

Aranka uit Een, 7 oktober 2024

Snel en keurig afgehandeld.

Ans uit Rijswijk, 7 oktober 2024

Ik kreeg een mail met in de bijlage de groene kaart. Bij uitprinten bleek de voorkant prime te worden weergegeven, de achterkant ( groene kaart zelf) kwam er uit als een afdruk van alleen de onderkant van het formulier. Ook op uw advies in zwart-wit geen succes. Ik heb gebeld met uw medewerkster om een correct formulier toegestuurd te krijgen. Dat blijkt onmogelijk !!!sic want dat is het beleid. Ik moest maar een andere instelling regelen. Ik ben hier zeer boos over. Bij betaling van meer dan €800,- aan premie is het u als verzekeraar te veel om op deze manier uw klant te helpen. Schande! Er blijken meer klanten met bovengenoemd probleem geconfronteerd te zijn. Wat doet u met die enkeling, worden die allemaal aan de kant gezet?? Het is toch een kleine moeite om hen per post te helpen? Overigens liep de uitdraai vorig jaar zonder problemen, dus wat is er bij u veranderd dat het nu niet meer werkt???

H.R. uit Graft, 4 oktober 2024

Bedankt voor het delen van je visie. Automobilisten hoeven in Nederland en de meeste andere Europese landen niet verplicht een papieren groene kaart bij zich te hebben. Een digitale versie is bij controle voldoende. Bovendien is het milieuvriendelijker om de kaart digitaal te verzenden dan via de post. Om deze redenen hebben we gekozen de groene kaart alleen nog digitaal te versturen.

Vriendelijke groet, National Academic - 4 oktober 2024

Snel en goed geholpen. Wat fijn!

Stefan uit Haarlem, 4 oktober 2024

redelijk snel afgehandeld, miste alleen "op de hoogte houden van de afhandeling

wist ook niet over een eigen risico, wanneer is dat erbij gekomen?

met de autoverzekering ben ik helemaal niet blij
afhandeling duurt nu al bijna een jaar

op mijn bezwaren tegen het feit dat ik de schuld krijd, wordt in het geheel niet gereageerd, op mijn verzoeken om schade experts naar mijn auto te laten kijken: geen enkele reactie

alleen een herhaaldelijke "uitleg" hoe een afgebroken buitenspiegel kan leiden tot een total loss

het lijkt wel of mijn verzekering alleen maar bezig is te werken voor de tegenpartij die mij, geparkeerd op een parkeerplaats, heeft aangereden! Vreemd

Rudi uit Landsmeer, 4 oktober 2024

Goed afgehandeld, al duurde het wel even voordat we de juiste persoon te spreken kregen.

Gerard uit Bolsward, 4 oktober 2024

Keurig hersteld

Harm uit Oisterwijk , 3 oktober 2024

De schade is super snel afgehandeld.
Ik ben heel tevreden.

Harry uit Bergen (nh), 3 oktober 2024

Jammer dat ik vanuit mijn woonplaats niet dichterbij terecht kon voor de reparatie.
De schade aan de koplamp was herstelt, maar de lamp is teruggeplaatst zonder af te stellen. Dit heb ik later nog moeten laten doen.

marnix uit Elst Gld, 2 oktober 2024

Zeer vriendelijke Specialist Financien. Snel geholpen. Korte wachttijd. Helemaal top. Dank

Matthe uit Meteren, 2 oktober 2024

Snel en correct afgehandeld

Guus uit Purmerend, 1 oktober 2024

Ik ben prima behandeld door de medewerker van National Academic. Er is goed gesproken over de mogelijkheden en de daaraan verbonden consequenties. Daarna is ook prima gereageerd op het vervolgproces. Alle handelingen zijn verder vlot verlopen.

Tonny uit Schaijk, 1 oktober 2024

Duurt erg lang voordat (eenvoudige) schade is afgehandeld.

Joyce uit Eindhoven , 1 oktober 2024

Bedankt voor het delen van uw ervaring. Wij doen er alles aan om de duur van de schadebehandeling zo kort mogelijk te houden. Wij willen onze klanttevredenheid zo hoog mogelijk houden en nemen uw opmerking hierin mee.

Vriendelijke groet, National Academic - 1 oktober 2024

Naar voldoening afgehandeld.

Chris uit Rotterddam, 30 september 2024

heb al jaren al mijn verzekeringen e.a. bij National Academic, werd altijd snel geholpen (in '22 bv 's middags gebeld voor uitbreiding hypotheek, was 's avonds al in orde!!), maar daar zit sinds eind vorig jaar de klad in.

autoschade van dec 2023 is nog steeds net opgelost, op al mijn mails geen enkel antwoord, op verzoeken om de schade aan mijn nauto te inspecteren wordt niet eens antwoord gegeven, berichten waaruit zou kunnen blijken dat niet ik de schuld heb, wordt niet op gereageerd! wil u daarover nog weer een mail sturen en hoop eindelijk op een reactie!

een schade aan het huis, alles opgestuurd, ook daar geen enkele reactie.

het enige wat gebeurd is als ik iets inzend de reactie: we gaan voor U aan de slag, dat bericht krijg ik zelfs als ik een grappig bedoeld bericht stuur over een verhoging van een premie met maar liefs 1,3 %: kennelijk worden mails helemaal niet gelezen

vriendelijke groeten,

rudu wesselius

rudi uit Landsmeer, 30 september 2024

Bedankt voor het delen van uw ervaring. Wat spijtig om te lezen dat we niet aan uw verwachting voldoen. We beantwoorden natuurlijk graag al uw vragen. Een medewerker van ons Schadeteam neemt zo snel mogelijk contact met u op om dit op te lossen.

Vriendelijke groet, National Academic - 30 september 2024

Snel geholpen.
Duidelijk advies

Jos uit Borne, 30 september 2024

Vanaf het eerste moment is de procedure goed verlopen. Zeer tevreden!

Eltje uit Borne, 29 september 2024

Het duurde even voordat een en ander afgehandeld werd. Maar het zal zeker te maken hebben met de piek in het seizoen. De afhandeling was correct en naar tevredenheid.

Rene uit Rosmalen, 29 september 2024

Van melding schade tot herstel daarvan zijn vlot en zorgvuldig afgehandeld.

Mathilda Petra Maria uit Groesbeek, 28 september 2024

1 ster vanwege het feit dat de menselijke maat binnen de expliciete voorwaarden totaal niet meegeteld wordt. Ik ben dus boos en zwaar teleurgesteld over de afhandeling van deze 'kleine' schade!!!!

Harry uit Hoogwoud, 27 september 2024

Bedankt voor de tijd die u heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent met de afhandeling van uw schadeclaim. We kunnen ons voorstellen dat het teleurstellend is wanneer de schadevergoeding niet overeenkomt met uw verwachtingen. Onze collega's beoordelen de schadedossiers op basis van de polisvoorwaarden en de specifieke omstandigheden. Mocht u verdere vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op.

Vriendelijke groet, National Academic - 27 september 2024

Fijne afhandeling van mijn annulering reis

Yvonne uit Delfgauw, 26 september 2024

fijn dat jullie zo snel en accuraat hulp hebben geboden

jacobien uit Dedemsvaart, 26 september 2024

Dank u wel voor uw positieve feedback! We zijn blij dat we u snel en accuraat hebben kunnen helpen. We zullen uw review met een glimlach doorsturen naar onze collega’s!

8,5

Dit is de gemiddelde waardering door National Academic klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Contact

Chat E-mail Vragen