
Klantervaringen
Hieronder vindt u ervaringen van National Academic klanten. We plaatsen álle ervaringen van onze klanten. Uiteraard zolang ze geen aanstootgevend taalgebruik bevatten en voldoen aan ons reviewbeleid. Bent u klant van ons, dan zijn wij erg benieuwd naar uw ervaringen.
Alle reviews
:Prima, Nooit geen klachten
Gerrit uit Bovenkarspel, 1 juli 2025
Prima.
ARNO uit Rhoon, 1 juli 2025
Zeer adequate en vriendelijke gesprekspartner.
Evert uit Zaandam, 30 juni 2025
Tot nu toe prima afhandeling. Alleen raar dat ik moest bellen om te weten waar ik de auto moest laten herstellen. Dit zou toch ook via de website moeten kunnen?
JAN uit Spijkenisse, 26 juni 2025
Fijn om te lezen dat u tot nu toe tevreden bent over de afhandeling van uw schade. Bij het melden van de schade gaf u aan nog geen schadehersteller te hebben gekozen. Nu het herstel kan plaatsvinden, is het het handigst om dit telefonisch aan ons door te geven. Dan kunnen we de opdracht direct doorzetten naar de schadehersteller.
Vriendelijke groet, National Academic - 26 juni 2025
Snelle en correcte wijziging van verzekering van huidige naar nieuwe auto.
Ko uit Hilversum, 26 juni 2025
De aanmelding van de schade ging erg soepel. Het schadebedrijf in Utrecht heeft de auto prachtig hersteld. We konden de schone auto binne twee dagen ophalen.
L.M uit -, 25 juni 2025
Vlotte en goede afhandeling als vanouds!
Jack uit Den Helder, 25 juni 2025
Duidelijke info
Erik uit Amersfoort, 24 juni 2025
Ik werd bij het melden van de schade heel goed geholpen. De reparatie is voortreffelijk en was heel snel klaar.
Gerard uit Tiel, 24 juni 2025
Je zijn top, nemen snel de telefoon op en zijn kundig!! Geen onnodig doorverbinden. Ook nog binnen 24 uur alles geregeld
Lydia uit Sprundel, 23 juni 2025
Snelle reactie na indiening annuleringsverzekering Heldere en constructieve telefonische communicatie op dezelfde dag van digitale correspondentie Vertrouwen in snelle afrondïng
Aad uit Maassluis, 23 juni 2025
Ik had schade aan mijn auto opgelopen doordat ik een paaltje had geraakt. Deze schade telefonisch gemeld en mij werd verteld dat ik geen schademeldingsformulier hoefde in te vullen, omdat het een eenzijdig gebeuren was. Echter toen ik mijn auto na reparatie wilde ophalen, kon dat niet, omdat de schade niet bekend was bij National Academic en er dus ook geen schademeldingsnummer bekend was. Na telefonisch overleg met jullie werd alles heel soepel en keurig opgelost en kon ik mijn auto alsnog ophalen!
Jan uit Beverwijk, 21 juni 2025
Gelukkig heeft u uw auto kunnen ophalen en fijn om te lezen dat alles uiteindelijk soepel is verlopen, ondanks de verwarring rondom de schademelding. Bedankt dat u uw ervaring met ons deelt.
Vriendelijke groet, National Academic - 21 juni 2025
Na eerst nogal wat verwarring omtrent 'n naar ons gezonden Factuur, heeft uw collega e.e.a. uitgelegd ("verzonden factuur die NOOIT verzonden is"). Nu is ons alles weer duidelijk t.a.v. het omwisselen van de ene KIA in de andere KIA op 6 juni j.l.
Ben uit Berkel en Rodenrijs, 20 juni 2025
Fijn dat alles nu duidelijk is na de autowijziging en dat mijn collega alles goed heeft kunnen uitleggen. We horen graag als we nog iets voor u kunnen doen!
Vriendelijke groet, National Academic - 20 juni 2025
Prettig zakelijk gesprek Medewerker was heel behulpzaam
Arie uit Culemborg, 20 juni 2025
Helemaal prima. Dank
Doorlooptijd was wel wat lang.
Maar alles perfect verlopen zo
Baalde wel van dit voorval, excuses, rijdt al vele jaren schadevrij.
Vriendelijke groet
Eduard uit Zwolle, 20 juni 2025
Fijn om te lezen dat alles verder goed is verlopen, ook al duurde het wat langer. We snappen dat dit voorval flink balen was, zeker als je al jaren schadevrij rijdt. Dank je wel voor je geduld en je begrip!
Vriendelijke groet, National Academic - 20 juni 2025
Prima
Ben uit Doornenburg, 18 juni 2025
Ben heel goed geholpen door een vriendelijke dame .
L uit Oud Beijerland, 18 juni 2025
Duidelijk.
Jet uit Overloon, 18 juni 2025
Prima service en prijs
Peter uit Beverwijk, 17 juni 2025
Prima,iemand met verstand van zaken.
P uit Driehuis, 17 juni 2025
Zeer snel en goed geholpen door de mede werker vragen correct en netjes behandeld.
Renee uit Zwijndrecht, 17 juni 2025
Het was een zeer vriendelijk en professioneel gesprek. Duidelijk, meedenkend en rustig. Dat laatste had ik hard nodig.
Nicolas uit Weert, 16 juni 2025
Goed
Impje uit Amsterdam, 16 juni 2025
Heel snel en fijn geholpen!
Lesley uit Rotterdam, 16 juni 2025
Duidelijke uitleg, fijn gesprek met ruimte voor vragen.
Jacqueline uit Horst, 16 juni 2025
Fijne duidelijke hulp.
Jan uit Herten, 14 juni 2025
Zeer vriendelijk en efficiënt geholpen!!
Jan uit Gouda, 13 juni 2025
Fijn dat na alle moeite van de begrijpelijkerwijs gewenste documentatie en uitleg etc vrijwel de gehele schade uitgekeerd is!! Mijn eerste ervaring met een schadeclaim in zeker meer dan 10 jaar, en gelukkig positief!!
Louis uit Amersfoort, 13 juni 2025
Prima afgehandeld. Jammer dat je je eigen mening niet achteraf kunt mededelen. Maar de bespreking met Specialist Schaderegeling is heel prettig verlopen/ Bedankt.
david uit Best, 13 juni 2025
Fijn om te lezen dat de afhandeling verder goed is verlopen en dat het gesprek met mijn collega prettig was, dat geven we graag aan hem door! U bedoelt waarschijnlijk dat u na het invullen van het schadeformulier geen extra toelichting meer kon toevoegen. Dit klopt, wanneer deze is ondertekend met de tegenpartij mag deze niet meer worden aangevuld. Mocht u hier nog meer uitleg over willen, laat het gerust aan ons weten!
Vriendelijke groet, National Academic - 13 juni 2025
National Academic is telefonisch goed bereikbaar. Het proces lijkt goed uitgevoerd. De communicatie naar mij als klant is zwak. Ik moest steeds bellen om te vragen of zaken al waren opgevolgd. Zeer ontevreden ben ik over het proces mbt een vervangende auto. Vanwege onduidelijkheid en wijzen naar het schadebedrijf en terug hebben we uiteindelijk geen vervangende auto gekregen, terwijl we recht hadden op 14 dagen. National Academic had hier de regie moeten pakken en mij als klant centraal moeten zetten. Toen ik aangaf dat ik op basis hiervan mijn verzekering na afhandeling wil opzeggen, kreeg ik als antwoord dat dit mijn goed recht is. Frustrerend en ik heb het maar zo gelaten en deze beoordeling gegeven.
Henno uit Hoenderloo, 12 juni 2025
Jammer om te lezen dat u ontevreden bent over de communicatie en het vervangend vervoer. We vinden het vervelend dat dit zo is gelopen. Voor de volledigheid: u heeft recht op 5 dagen vervangend vervoer vanuit onze schadehersteller en dit is u ook aangeboden. Daarnaast is telefonisch met u besproken dat wij 80% van de kosten van 14 dagen vervangend vervoer kunnen proberen te verhalen op de tegenpartij, dit valt niet onder de dekking van uw eigen verzekering. Uiteraard staan we graag voor u klaar om dit nogmaals rustig toe te lichten.
Vriendelijke groet, National Academic - 12 juni 2025