Klantervaringen
Hieronder vindt u ervaringen van National Academic klanten. We plaatsen álle ervaringen van onze klanten. Uiteraard zolang ze geen aanstootgevend taalgebruik bevatten en voldoen aan ons reviewbeleid. Bent u klant van ons, dan zijn wij erg benieuwd naar uw ervaringen.
Alle reviews
Ik heb een terugbelverzoek ingediend. Toen ik werd teruggebeld ging de telefoon 2x over, toen ik opnam werd er opgehangen. Dat is natuurlijk niet echt handig…
Thomas uit Nijmegen, 27 december 2024
Bedankt voor het delen van uw ervaring. Mijn collega neemt zo snel mogelijk contact met u op.
Vriendelijke groet, National Academic - 27 december 2024
Snel, goed en prettig geholpen. Dank voor het meedenken!
Linda uit Groningen, 27 december 2024
goede info, telefonisch zeer begrijpelijk en zorgvuldig geholpen
Huub uit Twello, 27 december 2024
Degene die ik aan de telefoon had was correct , vriendelijk en heeft mij snel en goed geholpen.
Peter uit Maastricht, 22 december 2024
Snel, helder, gewoon goed
Dita uit Zutphen, 19 december 2024
Prima gesprek, vlot geregeld. Deskundige medewerker.
Philip uit Giessenburg, 19 december 2024
Gezien bijgaande bevestiging ging online schademelding naar wens. Ik werd prima door het proces heen begeleid. Erg makkelijk ook om het schadeformulier te uploaden.
Fred uit Maarssen, 18 december 2024
Snel en vriendelijk telefonisch geholpen
Will uit Alphen, 16 december 2024
Het telefonische contact met NA vond ik niet duidelijk. De afhandelingsprocedures zijn goed. De communicatie met het schadeherstel bedrijf is heel goed en de werkzaamheden die zij aan de auto verricht hebben ook. Prima service!
Gerda uit Velp Nb, 15 december 2024
Goede en snelle afhandeling!
Maarten uit Lage Zwaluwe, 15 december 2024
Ik zit in het buitenland, probeer al de hele dag jullie te bereiken, op jullie openingstijden. Chat onbereikbaar, wordt niet geladen. Heb geprobeert een schadeformulier in te dienen. Tot 2x toe ingevuld. Bij indienen gaat het steeds mis, blijft laden en uiteindelijk gebeurt er niets. Probeerde een vraag te stellen via het hoofdkantoor omdat het niet in de veelgestelde vragen stond en ik het ook niet in mijn polis kon vinden. 3x gebeld:. 1x werd de verbinding verbroken, 1x in de wachtrij van ongeveer 10 minuten. Werd van de ene na de andere afdeling doorverbonden. Uiteindelijk zei de 3e voor deze vraag moet u echt bij het hoofdkantoor zijn. Ze gaf me het nummer daarvan dit was het nummer waarmee ik begonnen was. Kortom: slechte ervaring met jullie bereikbaarheid en kundigheid personeel terzake
A uit Den Bosch, 13 december 2024
Wat vervelend dat u ons niet heeft kunnen bereiken! Zoals u het beschrijft lijkt het op problemen met de verbinding en dit helpt natuurlijk niet mee. Ik zie dat het inmiddels is gelukt met het indienen van de schademelding en deze wordt opgepakt. Als u verder nog vragen heeft dan helpen wij u graag.
Vriendelijke groet, National Academic - 13 december 2024
De vragen die je gesteld krijgt vind ik summier. Bij de melding van mijn schade vond ik daarom dat ik zelf info heb toegevoegd. Ik wil er zeker van zijn dat ik mijn schade volledig vergoed krijg omdat de tegenpartij aanspraklijk is en dat ook heeft toegegeven. Dat kon ik in de melding m.i. onvoldoende aangeven
Kor uit Heerde, 13 december 2024
Bedankt voor het achterlaten van uw feedback. Wij zullen deze meenemen in onze verdere verbeteringen en ontwikkelingen.
Vriendelijke groet, National Academic - 13 december 2024
Snel, accuraat, beleefd, vriendelijk en meedenkend.
Wim uit Hendrik-ido-Ambacht, 12 december 2024
15 november schade gemeld. 10 december uitslag over al dan niet vergoeden. Dit had vlotter gemoeten.
Pieter uit Middelburg, 11 december 2024
Bedankt voor het achterlaten van uw feedback. Wij doen er alles aan onze reactie termijnen tot een minimum te beperken. Wij nemen uw opmerking hierin mee.
Vriendelijke groet, National Academic - 11 december 2024
Uitstekende schade afhandeling na aanrijding door een derde op een parkeerplaats zonder getuigen. Ik zelf was aan het winkelen. Bij terugkomst bleek de auto voor aangereden te zijn. Na melding bij de NA heeft de aangesloten autohersteller
de auto mooi hersteld. Gelukkig ben ik allright verzekerd. Via de website van de NA kon online alles goed en naar tevredenheid worden afgehandeld.
Guido uit Leusden, 10 december 2024
Goede en snelle communicatie,; duidelijke, open en persoonlijke afwikkeling.
Zeer tevreden, compliment!
Frans uit Heerlen, 10 december 2024
Heel snel telefonisch contact gekregen en vlot en vriendelijk geholpen. Enkele minuten daarna al een bevestigingsmail van de wijziging ontvangen.
Johan uit Hoorn, 9 december 2024
Omzetting van de verzekering van de ene auto op een andere heel snel en goed geregeld.
Rob uit Maastricht, 6 december 2024
Soepel en simpel afgehandeld!
Louise uit Leeuwarden, 6 december 2024
Wij hebben onze fietsvakantie in Griekenland van 5 weken na 1 weken moeten afbreken in verband met cardiologische problemen van mijn vrouw.
Heb alles vooraf in overleg met de alarmcentrale gedaan en om toestemming gevraagd. En ook gekregen. Het dossier nummer is M254224. Heb na thuiskomst het schade formulier ingevuld met de gemaakte kosten.
Eerst werden alleen de taxi kosten vergoed die we gemaakt hadden in Griekenland voor het bezoek aan het ziekenhuis.
Heb aangegeven dat we omboek kosten hebben gemaakt voor de terugvlucht en taxi kosten naar het vliegveld. Men zou dit uitzoeken en mij terug bellen. Niet gebeurd.
Na 3 weken gebeld hoe de stand van zaken was. Er was nog niets gedaan omdat er geen info was van de alarmcentrale en dat er geen dossier nummer bekend was.
Dit heb ik via de alarmcentrale bovenwater gehaald en doorgegeven aan jullie.
Zou weer terug gebeld worden, weer niet. Toen hebben jullie de telefoon gesprekken op gevraagd tussen mij en de alarmcentrale. Toe was het lek bovenwater.
Jaap uit Bennebroek, 6 december 2024
Bedankt voor het achterlaten van uw ervaring en onze excuses voor het onstane ongemak in uw dossier. Fijn dat het inmiddels is opgelost maar dit heeft langer geduurd dan dat u van ons gewend mag zijn. Beterschap gewenst voor uw vrouw!
Vriendelijke groet, National Academic - 6 december 2024
Mijn ervaring is negatief. Er werden mij telefonisch vragen gesteld die later in het formulier weer beantwoord moesten worden. Toen alle gevraagde gegevens en bijlagen waren verstuurd, kreeg ik tot mijn verbazing nog een mail met de vraag of mijn medereiziger haar annulerings bedrag al had ontvangen én het bewijs hiervan! Iets wat in mijn ogen totaal niet relevant was en is. Ik als cliënt ben degene die een annulering vergoed wilde. Wat en hoe mijn mede reiziger wel of niet met haar verzekering has geregeld is prive en staat los van mijn zaak.
Rita uit Roosendaal , 5 december 2024
Bedankt voor het delen van uw ervaring. Het is vervelend om te horen dat u niet naar tevredenheid bent geholpen. Afhankelijk van de schademeldingen die wij ontvangen, vragen wij aanvullende informatie op om deze in behandeling te kunnen nemen. Op basis van uw melding is het van belang dat wij weten of de medereiziger ook verzekerd was. Zodra u alle benodigde informatie heeft aangeleverd, zal de Specialist Schadebehandeling er bij u op terugkomen.
Vriendelijke groet, National Academic - 5 december 2024
Verzochte wijziging werd snel, duidelijk en vriendelijk doorgevoerd.
Ele uit Heiligerlee, 5 december 2024
Super geholpen bij het opschorten van mijn verzekering en na 90 dagen weer activeren
Peter uit Roosteren, 5 december 2024
Prima afgehandeld !
Paul uit Gorssel, 5 december 2024
Chatgesprek: snelle reacties. Mijn vraag is beantwoord en gevraagd document meteen opgemaakt en toegestuurd.Positief.verrast door adequate afhandeling
Anky uit Berkel Enschot, 5 december 2024
De schade aan de auto is heel mooi hersteld. Ik ben tevreden over het eindresultaat.
Raymond uit Den Haag, 5 december 2024
De verzekering was goed betaalbaar en mijn rijgedrag werd maximaal beloond in de premie. Pechhulp was adequaat en binnen redelijke termijn aanwezig. Vandaar dat ik mijn nieuwe auto wederom bij u heb verzekerd. Pechhulp werd door de verkoper aangeboden in de prijs.
Johannes uit Amsterdam, 4 december 2024
Bedankt voor uw positieve review. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent! Wij zijn heel trots op zo’n mooie review en wensen u nog veel veilige kilometers toe.
Vriendelijke groet, National Academic - 4 december 2024
Prima afgehandeld.
Jan uit Voorburg, 4 december 2024
Adequaat, vlot en vriendelijk te woord gestaan.
Helder antwoord op mijn vraag.
Kees uit Ermelo, 2 december 2024
De behandeling van mijn vraag was duidelijk, zakelijk en snel. Goed geregeld!
Eric uit 's-Gravenzande, 2 december 2024