
Klantervaringen
Hieronder vindt u ervaringen van National Academic klanten. We plaatsen álle ervaringen van onze klanten. Uiteraard zolang ze geen aanstootgevend taalgebruik bevatten en voldoen aan ons reviewbeleid. Bent u klant van ons, dan zijn wij erg benieuwd naar uw ervaringen.
Alle reviews
Uitkering liet wat lang op zich wachten! .Overigens: zeer tevreden!
Wim uit Schagen, 1 maart 2025
Fijn dat u, ondanks dat de uitkering even op zich liet wachten, zeer tevreden bent!
Vriendelijke groet, National Academic - 01 maart 2025
de Verzekeringsadviseur heeft mij goed geholpen!!
Inge uit Zoeterwoude, 28 februari 2025
De afhandeling van mijn schade verliep eerst niet goed. Het betekende voor niets bellen, wachten en geen compleet uitsluitsel over de verdere gang van zaken. De schade specialist heeft de zaak toen opgepakt en opheldering geven. Vervolgens is de schade claim in snel tempo afgehandeld en ontving ik ook nog een speciale attentie. Mijn vertrouwen ie geheel hersteld. Dank daarvoor!
Donna uit Den Haag, 28 februari 2025
Wat fijn dat u deze ervaring ook via deze weg nog met ons deelt. Dank! Fijn dat het allemaal is opgelost!
Vriendelijke groet, National Academic - 28 februari 2025
Kan iets klantvriendelijker.
H. uit Kolham, 27 februari 2025
Bedankt voor uw feedback. Klantvriendelijkheid is voor ons erg belangrijk, en we zullen uw opmerking zeker meenemen om onze service te verbeteren. Mocht u dit verder willen toelichten, dan kunt u gerust een bericht achterlaten op klanttevredenheid@na.nl. We helpen u graag verder!
Vriendelijke groet, National Academic - 27 februari 2025
Wijziging was zeer snel geregeld!
Jack uit Vlaardingen, 27 februari 2025
Uivoerige uitleg van de situatie.
Martin uit Utrecht, 27 februari 2025
prettig en snel geholpen om wijzigingen in mijn polissen door te voeren
Jan uit Arnhem, 26 februari 2025
Ik heb me behoorlijk moeten inspannen om mijn gedachte duidelijk te maken: zo min mogelijk declareren bij de verzekeraar. Na wat heen en weer gebel en gemail vond ik in u een goede behandelaar. Ik ben blij met mijn de uitkomst. Ik zal me blijven inzetten voor het minimaliseren van mogelijke schade!
Johannes uit Esbeek, 26 februari 2025
Wijzigen van de autoverzekering i.v.m. aanschaf andere auto snel geregeld.
Jan uit Brielle, 26 februari 2025
Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent! Wij wensen u nog veel veilige kilometers toe.
Vriendelijke groet, National Academic - 26 februari 2025
Snel vriendelijk en deskundig te woord gestaan
Peter uit Roosteren, 24 februari 2025
Goede en snelle hulpverlening door bergingsbedrijf. Duidelijke website om schade te melden. Enigzins jammer is dat als eenmaal de schade is gemeld je niet meer kan zien bij welke aangesloten schadeherstelbedrijven je de schade kan laten herstellen. Kan zijn dat je eerst wilt bespreken met diverse bedrijven waar en wanneer je schade kan repareren. Je mist een overzicht in de regio om ook met NA of het bergingsbedrijf kan afspreken waar de wagen definitief naar toe gebracht moet worden. Voor de rest perfecte service !
Rene uit Ridderkerk, 24 februari 2025
Bedankt voor uw positieve woorden wat betreft de perfecte service! Uw opmerking over het overzicht van de schadeherstellers nemen wij mee in onze verdere verbeteringen en ontwikkelingen.
Vriendelijke groet, National Academic - 24 februari 2025
Als gevolg van een lekkage in een afvoer in de betonnen vloer hadden we waterschade aan ons laminaat in gang en woonkamer. Het schadeformulier was erg duidelijk, we moesten offerte uploaden en kregen daarna snel bericht dat er een expertisebureau 3.0 werd ingeschakeld. Deze heeft vakkundig onze schade beoordeeld en advies geschreven voor National Academic. Daarna duurde het ruim 2 weken,hetgeen beter had kunnen worden gecommuniceerd. Het servicebureau belde mij na een telefoontje van mij keurig terug en zei dat het erg druk was en dat 15 werkdagen wachttijd de maximale wachttijd was. Uiteindelijk eind goed al goed : na iets meerdan 2 weken een positieve beslissing mogen ontvangen over onze schade.
Theo uit Assen, 21 februari 2025
Bedankt voor uw uitgebreide feedback. Het klopt dat we inderdaad een verwerkingstijd hebben. Wij gaan kijken of we dit in het vervolg nog beter kunnen communiceren. Fijn dat de schademelding uiteindelijk positief is afgehandeld!
Vriendelijke groet, National Academic - 21 februari 2025
Snelle en heldere communicatie.
Beatrix uit Leiden, 21 februari 2025
Alles is bijzonder snel en op een correcte en deskundige manier afgehandeld. Positieve ervaring!
Henk uit Asperen, 21 februari 2025
Fijn contact, snel geholpen. Ook alert doordat ik lang klant ben, kreeg ik korting
Mayke uit Utrecht, 20 februari 2025
Uitleg wat wel en niet verzekerd is zodat ik me nu elders kan bijverzekeren
Jos uit Amsterdam, 20 februari 2025
Mijn Saab Cabrio snel en correct verzekerd bij NA. Snel telefonisch geregeld en direct de polis en groene kaart ontvangen. NA is een aanrader!
Marcel uit Hippolytushoef, 19 februari 2025
Bij mijn telefonische schademelding werd ik op prettige en correcte wijze te woord gestaan door een medewerker. Ze gaf op vriendelijke wijze richting aan het gesprek en besprak met mij de te nemen vervolgstappen.
Jan uit Waalwijk, 19 februari 2025
Uitstekende en adequate hulp en afhandeling.
Joke uit Bergen Nh, 19 februari 2025
De reactie op mijn schade was ZEER ACCURAAT en snel. Na het indienen van de benodigdheden voor de schadeafhandeling werd op korte termijn een schade expert geregeld die een afspraak heeft gemaakt. De bijbehorende communicatie en informatie was duidelijk
Harry uit Echt, 18 februari 2025
aanvankelijk trage afhandeling. na 2e gesprek was alles binnen een dag voor elkaar
W.A. uit Ermelo, 16 februari 2025
Fijn dat u tot nu toe tevreden bent. We gaan zeker ons best doen om dit zo te houden!
Vriendelijke groet, National Academic - 16 februari 2025
Ben enorm tevreden over de afhandeling van mijn schade in Zuid Frankrijk van september 2013..Ik denk dat zo'n afhandeling best lastig is.Alle lof !!
JH uit Ermelo, 15 februari 2025
Heel fijn dat alles uiteindelijk goed is gekomen! Vriendelijke groet, Martin
Martin uit Zwolle, 14 februari 2025
Op zich helder antwoord op mijn vraag of een schade gedekt was of niet. Maar ook heel simpel antwoord. Een doorlooptijd van 2 weken voor zo'n simpele vraag is veel te lang.
FPC uit Oisterwijk, 13 februari 2025
Bedankt voor het delen van deze ervaring met ons. Wij willen u zo snel mogelijk helpen. Helaas is dat door drukte niet gelukt.
Vriendelijke groet, National Academic - 13 februari 2025
Ik ben zeer vriendelijk en correct geholpen.
Maria uit Alphen aan den Rijn, 13 februari 2025
De Specialis Klantadvies is een goede luisteraar. Ze nam de tijd om mijn verhaal aan te
horen. Ze gaf mij de tijd om de gevraagde gegevens op te vragen.
Met een woord GEWELDIG!!
Henk uit Naarden, 13 februari 2025
Helemaal top en correct behandeld
Philp uit Rotterdam, 12 februari 2025
Na twee mislukte pogingen om een schade te melden, via uw telefoonnummer, die niet goed zijn verlopen, kreeg ik bij mijn derde poging een heel prettig gesprek met een van uw medewerkers. Ik heb hoop dat het nu goed komt!
Richt uit Oldeholtpade, 12 februari 2025
Fijn dat mijn collega uw melding zo goed heeft opgepakt. Uiteraard gaan wij ons best doen om uw schade zo goed en snel mogelijk voor u af te handelen!
Vriendelijke groet, National Academic - 12 februari 2025
Prima
Willem uit Oosterwolde, 12 februari 2025
Tot nu toe ben ik tevreden. Ik hoop op een gunstige afwikkeling.
Tammo uit Nieuwe Pekela, 11 februari 2025