
Klantervaringen
Hieronder vindt u ervaringen van National Academic klanten. We plaatsen álle ervaringen van onze klanten. Uiteraard zolang ze geen aanstootgevend taalgebruik bevatten en voldoen aan ons reviewbeleid. Bent u klant van ons, dan zijn wij erg benieuwd naar uw ervaringen.
Alle reviews
Je zijn top, nemen snel de telefoon op en zijn kundig!! Geen onnodig doorverbinden. Ook nog binnen 24 uur alles geregeld
Lydia uit Sprundel, 23 juni 2025
Snelle reactie na indiening annuleringsverzekering Heldere en constructieve telefonische communicatie op dezelfde dag van digitale correspondentie Vertrouwen in snelle afrondïng
Aad uit Maassluis, 23 juni 2025
Ik had schade aan mijn auto opgelopen doordat ik een paaltje had geraakt. Deze schade telefonisch gemeld en mij werd verteld dat ik geen schademeldingsformulier hoefde in te vullen, omdat het een eenzijdig gebeuren was. Echter toen ik mijn auto na reparatie wilde ophalen, kon dat niet, omdat de schade niet bekend was bij National Academic en er dus ook geen schademeldingsnummer bekend was. Na telefonisch overleg met jullie werd alles heel soepel en keurig opgelost en kon ik mijn auto alsnog ophalen!
Jan uit Beverwijk, 21 juni 2025
Gelukkig heeft u uw auto kunnen ophalen en fijn om te lezen dat alles uiteindelijk soepel is verlopen, ondanks de verwarring rondom de schademelding. Bedankt dat u uw ervaring met ons deelt.
Vriendelijke groet, National Academic - 21 juni 2025
Na eerst nogal wat verwarring omtrent 'n naar ons gezonden Factuur, heeft uw collega e.e.a. uitgelegd ("verzonden factuur die NOOIT verzonden is"). Nu is ons alles weer duidelijk t.a.v. het omwisselen van de ene KIA in de andere KIA op 6 juni j.l.
Ben uit Berkel en Rodenrijs, 20 juni 2025
Fijn dat alles nu duidelijk is na de autowijziging en dat mijn collega alles goed heeft kunnen uitleggen. We horen graag als we nog iets voor u kunnen doen!
Vriendelijke groet, National Academic - 20 juni 2025
Prettig zakelijk gesprek Medewerker was heel behulpzaam
Arie uit Culemborg, 20 juni 2025
Helemaal prima. Dank
Doorlooptijd was wel wat lang.
Maar alles perfect verlopen zo
Baalde wel van dit voorval, excuses, rijdt al vele jaren schadevrij.
Vriendelijke groet
Eduard uit Zwolle, 20 juni 2025
Fijn om te lezen dat alles verder goed is verlopen, ook al duurde het wat langer. We snappen dat dit voorval flink balen was, zeker als je al jaren schadevrij rijdt. Dank je wel voor je geduld en je begrip!
Vriendelijke groet, National Academic - 20 juni 2025
Prima
Ben uit Doornenburg, 18 juni 2025
Ben heel goed geholpen door een vriendelijke dame .
L uit Oud Beijerland, 18 juni 2025
Duidelijk.
Jet uit Overloon, 18 juni 2025
Prima service en prijs
Peter uit Beverwijk, 17 juni 2025
Prima,iemand met verstand van zaken.
P uit Driehuis, 17 juni 2025
Zeer snel en goed geholpen door de mede werker vragen correct en netjes behandeld.
Renee uit Zwijndrecht, 17 juni 2025
Het was een zeer vriendelijk en professioneel gesprek. Duidelijk, meedenkend en rustig. Dat laatste had ik hard nodig.
Nicolas uit Weert, 16 juni 2025
Goed
Impje uit Amsterdam, 16 juni 2025
Heel snel en fijn geholpen!
Lesley uit Rotterdam, 16 juni 2025
Duidelijke uitleg, fijn gesprek met ruimte voor vragen.
Jacqueline uit Horst, 16 juni 2025
Fijne duidelijke hulp.
Jan uit Herten, 14 juni 2025
Zeer vriendelijk en efficiënt geholpen!!
Jan uit Gouda, 13 juni 2025
Fijn dat na alle moeite van de begrijpelijkerwijs gewenste documentatie en uitleg etc vrijwel de gehele schade uitgekeerd is!! Mijn eerste ervaring met een schadeclaim in zeker meer dan 10 jaar, en gelukkig positief!!
Louis uit Amersfoort, 13 juni 2025
Prima afgehandeld. Jammer dat je je eigen mening niet achteraf kunt mededelen. Maar de bespreking met Specialist Schaderegeling is heel prettig verlopen/ Bedankt.
david uit Best, 13 juni 2025
Fijn om te lezen dat de afhandeling verder goed is verlopen en dat het gesprek met mijn collega prettig was, dat geven we graag aan hem door! U bedoelt waarschijnlijk dat u na het invullen van het schadeformulier geen extra toelichting meer kon toevoegen. Dit klopt, wanneer deze is ondertekend met de tegenpartij mag deze niet meer worden aangevuld. Mocht u hier nog meer uitleg over willen, laat het gerust aan ons weten!
Vriendelijke groet, National Academic - 13 juni 2025
National Academic is telefonisch goed bereikbaar. Het proces lijkt goed uitgevoerd. De communicatie naar mij als klant is zwak. Ik moest steeds bellen om te vragen of zaken al waren opgevolgd. Zeer ontevreden ben ik over het proces mbt een vervangende auto. Vanwege onduidelijkheid en wijzen naar het schadebedrijf en terug hebben we uiteindelijk geen vervangende auto gekregen, terwijl we recht hadden op 14 dagen. National Academic had hier de regie moeten pakken en mij als klant centraal moeten zetten. Toen ik aangaf dat ik op basis hiervan mijn verzekering na afhandeling wil opzeggen, kreeg ik als antwoord dat dit mijn goed recht is. Frustrerend en ik heb het maar zo gelaten en deze beoordeling gegeven.
Henno uit Hoenderloo, 12 juni 2025
Jammer om te lezen dat u ontevreden bent over de communicatie en het vervangend vervoer. We vinden het vervelend dat dit zo is gelopen. Voor de volledigheid: u heeft recht op 5 dagen vervangend vervoer vanuit onze schadehersteller en dit is u ook aangeboden. Daarnaast is telefonisch met u besproken dat wij 80% van de kosten van 14 dagen vervangend vervoer kunnen proberen te verhalen op de tegenpartij, dit valt niet onder de dekking van uw eigen verzekering. Uiteraard staan we graag voor u klaar om dit nogmaals rustig toe te lichten.
Vriendelijke groet, National Academic - 12 juni 2025
krijg email bericht dat clausule zonnepanelen in opstalverzekering niet meer in de polis 639328 is opgenomen mbt brand en diefstal. Wat betekent dit? Niet meer verzekerd, off automatisch meeverzekerd zonder specifieke vermelding?
Eric uit Ankeveen, 12 juni 2025
Uw e-mail behoefte inderdaad wat extra uitleg, sorry! Inmiddels heeft u mijn collega gesproken en is het e.e.a. opgehelderd.
Vriendelijke groet, National Academic - 12 juni 2025
Zeer positief en adequaat geholpen!
Peter uit Belfeld, 12 juni 2025
prima
Marcel uit Oegstgeest, 11 juni 2025
vriendelijk, ter zake kundig, niet te gehaast
Jan uit Amersfoort, 10 juni 2025
Om te oordelen dat de schade niet wordt betaald heeft u ruim 5 nodig gehad. Zwaar teleurstellend, vooral omdat stankoverlast niet zichtbaar is. Bijzonder ook dat een kruipruimte is uitgesloten van de verzekering.. op t verkeerde been gezet of misleid? Gelukkig heb ik de schade(!) wel laten herstellen. De stank was niet te harden. Deze verzekering is in ieder geval niet all risk…
Piet uit Heinenoord, 10 juni 2025
Bedankt voor uw feedback. We begrijpen goed dat u teleurgesteld bent over de uitkomst. Voor de volledigheid: we hebben uw aanvullende informatie op 23 mei ontvangen en vervolgens op 10 juni een beslissing genomen. De afhandeling heeft daarmee binnen de gebruikelijke termijn plaatsgevonden. Fijn dat u de schade inmiddels heeft kunnen laten herstellen. Mocht u toch nog vragen hebben over onze dekking of het besluit, dan kijken we daar uiteraard graag nog samen naar.
Vriendelijke groet, National Academic - 10 juni 2025
De verandering die U wilt invoeren Over de verzekering van de gitaren vind ik uitstekend.
Peter uit Helmond, 5 juni 2025
Snel en adequaat op een prettige manier geholpen.
Jan uit Herten, 5 juni 2025
Uw medewerker was erg behulpzaam, nam alle tijd en legde alles goed uit, ook als er een verandering in de schadeclaim zou komen. Mijn dank aan deze vriendelijke meneer!
Philomena uit Monster, 5 juni 2025
Hartelijk dank voor uw mooie review. Wat fijn om te horen dat mijn collega u zo goed heeft geholpen. We zullen uw bedankje zeker aan hem overbrengen!
Vriendelijke groet, National Academic - 05 juni 2025
Zeer prettig te woord gestaan, proactief en heldere uitleg van vervolgstappen.
Hans uit Waalre, 4 juni 2025