man en vrouw aan tafel

Klantervaringen

Hieronder vindt u ervaringen van National Academic klanten. We plaatsen álle ervaringen van onze klanten. Uiteraard zolang ze geen aanstootgevend taalgebruik bevatten en voldoen aan ons reviewbeleid. Bent u klant van ons, dan zijn wij erg benieuwd naar uw ervaringen.

 

Deel uw ervaring

8,9

Dit is de gemiddelde waardering door National Academic klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Alle reviews

Prima,NA.is goed scherp wat betreft ingediende schades. Denken met je mee.En komen ook met andere oplossinging.

Gezina uit Deventer, 21 juli 2025

Hele snelle en kundige klantenservice, ik werd goed en vakkundig te woord gestaan en de medewerker van NA dacht met me mee in oplossingen.

Tommie uit Amsterdam, 21 juli 2025

Bedankt voor uw mooie woorden! Fijn dat u zich goed geholpen voelde en dat onze collega met u heeft meegedacht. We zullen de complimenten doorgeven!

Vriendelijke groet, National Academic - 21 juli 2025

Prettig geholpen

Cees uit Dongen, 21 juli 2025

Snel geregeld

Hans uit Alphen aan den Rijn, 21 juli 2025

Goede afhandeling

Ells uit Breda, 20 juli 2025

Goed luisterend oor en duidelijke uitleg. Er wordt echt de tijd voor je genomen.

Jan uit Waalwijk, 19 juli 2025

Ik kreeg snel een antwoord op mijn vraag. Aanvulling was snel geregeld.

Ingeborg uit Alphen aan den Rijn, 17 juli 2025

Prima wat betreft de schadeafhandeling.Meedenkend met het probleem van de schadeeiser.

Anton Gilles uit Deventer, 16 juli 2025

Vriendelijk en kort maar krachtig.

BJDC uit Apeldoorn, 16 juli 2025

Vriendelijk en behulpzaam

DJ uit Geesteren, 15 juli 2025

Wij hebben bij u gemeld dat wij waarschijnlijk tijdens een wandeling In België mijn bril hebben verloren. Het meest voor de hand liggende is dat de bril tijdens het wandelen uit de rugtas van mijn vrouw is gevallen. Of dit in werkelijkheid ook zo gegaan is, is uiteraard niet bekend. Aangezien dit niet bekend is kan er dus ook niet vastgesteld worden of hier sprake is van nalatig handelen zoals nu door de Specialist schaderegeling wordt vastgesteld. Wij waren in de veronderstelling dat verlies van een bril zonder dat er een feitelijke oorzaak kan worden vastgesteld gedekt wordt door onze verzekering. Toen wij de bril niet meer konden vinden hebben wij direct vanuit ons vakantiehuisje contact met jullie gezocht en de schade doorgegeven. Er werd hierbij door jullie gevraagd om een melding/rapportage te doen bij de plaatselijke politie. Dit was niet eenvoudig en wij hebben onze vakantie moeten verlengen om het politierapport te verkrijgen. Ook hebben wij vanuit ons vakantiehuisje direct een nieuwe bril besteld, dezelfde bril die ik kwijt was. Als jullie verlies als nalatigheid beschouwen en dan niet uitkeren is het volkomen zinloos aangifte te doen bij de politie. Verlies kan altijd aangemerkt worden als nalatigheid. Wij weten gewoon niet waar de bril gebleven is. Dat van de tas is ook maar een aanname onzerzijds. Het is goed mogelijk dat de bril op een geheel andere manier verdwenen is. Kortom wij zijn het volstrekt oneens met jullie standpunt en verzoeken hierbij om e.e.a. te heroverwegen. Met vriendelijke groet, Arie

Arie uit Hardinxveld-Giessendam, 15 juli 2025

Bedankt voor uw bericht. We begrijpen dat het verlies van een bril en de afwijzing van de schade een vervelende situatie voor u is. U heeft hierover inmiddels telefonisch contact gehad met een van onze collega’s. Zoals besproken, kunt u uw reactie per e-mail aan ons doorgeven, zodat wij deze kunnen doorzetten naar de behandelaar. Mocht u in de tussentijd nog vragen hebben, laat het ons gerust weten.

Vriendelijke groet, National Academic - 15 juli 2025

Het was een prettig gesprek, ik ben goed geholpen.

Dick uit Hilversum, 15 juli 2025

Prettig gesprek en goed geïnformeerd.

Ellen uit Eindhoven, 15 juli 2025

Keurig afgehandeld, Duidelijke communicatie zowel met National Academic als met het schadereparatiebedrijf

F. uit Heerhugowaard, 15 juli 2025

Een auto-ongeval is een nare ervaring, zeker wanneer er schade en letsel is. Wat fijn, dat de collega’s van NA je dan met raad en daad terzijde staan. Dankjewel!

Bernie uit Helmond, 14 juli 2025

Bedankt voor uw bericht. Hopelijk gaat het inmiddels beter met u! Fijn om te horen dat we u hebben kunnen bijstaan tijdens deze vervelende situatie. Mocht u nog vragen hebben, laat het gerust weten.

Vriendelijke groet, National Academic - 14 juli 2025

Fijn om zo goed op de hoogte te worden gehouden!

Marian uit Dordrecht, 12 juli 2025

Prima behandeling en afhandeling door de Verzekeringsadviseur. Blij mee.

Ilse uit Uithoorn, 11 juli 2025

E-mail ontvangen waarin de ontvangst van mijn schadeformulier wordt bevestigd. Dan volgt een heel verhaal hoe ik via MijnNa schade kan melden, maar dat had ik dus al gedaan. Bij Gemelde schade staat op de site niets vermeld. Mij is niet duidelijk wat ik nu nog moet doen.

Klaas uit Stiens, 11 juli 2025

Vervelend dat het melden van de schade verwarrend voor u was. Het opsturen van het schadeformulier is nog geen officiële schademelding, maar hebben wij wel nodig voor het beoordelen van de schade. We nemen contact met u op om de melding samen telefonisch door te nemen. Heeft u in de tussentijd vragen? Laat het gerust weten!

Vriendelijke groet, National Academic - 11 juli 2025

Uitstekend geïnformeerd, begripsvol, goed luisterend en gewoon sympathiek geholpen.

Lex uit "s-Gravendeel, 11 juli 2025

Wat fijn om te lezen dat u zo prettig geholpen bent! We geven uw compliment graag door aan de collega.

Vriendelijke groet, National Academic - 11 juli 2025

Helaas tot 2 keer toe in relatief korte tijd aanspraak moeten maken op mijn verzekering, maar in beide gevallen (1 zaak loopt nog) ben ik zeer tevreden over de mogelijkheden om de schade te melden alsmede de afhandeling!

Norbert uit Leiden, 10 juli 2025

De opgelopen schade is naar volle tevredenheid afgewikkeld. Na melding van de schade ben ik goed geïnformeerd en is afwikkeling in werking gesteld.

Marianne uit Eerbeek, 10 juli 2025

Hagelschade. Prima geholpen, weinig rompslomp met gegevens en alles geheel betaald zonder eigen risico. Prima!

Tim uit Den Haag, 10 juli 2025

Schade telefonisch gemeld. Werd keurig opgepakt.

Jan uit Eindhoven, 10 juli 2025

Ik ben tevreden met de snelheid van reageren en de correcte antwoorden.

Chris uit Dronten, 10 juli 2025

Snel telefonisch bereikbaar, concreet geinformeerd, helder geformuleerd.

pim uit Elburg, 10 juli 2025

Deskundig en snel geholpen

Albert uit Veendam, 9 juli 2025

Het viel niet mee. Ik was begonnen, maar had niet alle gegevens compleet en er wordt dan niets onthouden, dus ik moest opnieuw beginnen. De vraag over bewijs van de aankoop kon ik niet in hetzelfde menu afhandelen. Bij het menu naar "volgende" was alles wat ingevuld was ook ineens weer weg, kon ik weer opnieuw beginnen. Kortom het is gelukt, maar het kan vriendelijker. Vr gr

Hans uit De Lier, 9 juli 2025

Wat vervelend om te lezen dat het invullen niet soepel verliep. Fijn dat het uiteindelijk toch is gelukt. We nemen uw feedback mee om onze digitale processen verder te verbeteren. Bedankt voor het delen!

Vriendelijke groet, National Academic - 09 juli 2025

Uitstekend geholpen!

Johannes uit Nootdorp, 8 juli 2025

zeer prettig gesprek met de Verzekeringsadviseur. Hopelijk wordt de gemelde schade snel behandeld met een positief resultaat.

Aad uit Spijkenisse, 7 juli 2025

Prettig gesprek. Ter zake kundig advies en afhandeling

ANNY uit Naaldwijk, 7 juli 2025

8,9

Dit is de gemiddelde waardering door National Academic klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Contact

E-mail Vragen