man en vrouw aan tafel

Klantervaringen

Hieronder vind je ervaringen van National Academic klanten. We plaatsen álle ervaringen van onze klanten. Uiteraard zolang ze geen aanstootgevend taalgebruik bevatten en voldoen aan ons reviewbeleid. Ben je klant van ons, dan zijn wij erg benieuwd naar jouw ervaringen.

 

Deel je ervaring

9,3

Dit is de gemiddelde waardering door National Academic klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Alle reviews

Snel geregeld!

W uit Gendt, 10 november 2025

Goed en snel telefonisch bereikbaar, vriendelijke medewerker, deskundig, vlot, kortom topservice.

H.F. uit Haaksbergen, 10 november 2025

Dank voor het begrip en de duidelijke uitleg over het vervolg. Het gesprek als zeer prettig ervaren.

Janny uit Doetinchem, 10 november 2025

Mooie prijs, fijn contact en vlotte reactie.

Christiaan uit IJsselstein, 9 november 2025

Tot nu toe gaat dit schadegeval lekker vlot! Snelle reacties op communicatie! Heel fijn!

Willemien uit Herpen, 7 november 2025

Snel geregeld. Duidelijk overzicht t.a.v. De gevolgen voor de no-claim korting. Professioneel schadeherstel bedrijf via de verzekering.

Arie uit Zevenaar, 7 november 2025

Dat klinkt als een positieve ervaring! Bedankt voor uw review!

Vriendelijke groet, National Academic - 07 november 2025

Prima geholpen; expert vlot geregeld

Piet uit Zuidhorn, 7 november 2025

Prima te woord gestaan

Marlieke uit Zoetermeer, 5 november 2025

Fantastisch geholpen

Annemieke uit Heerhugowaard, 5 november 2025

Snel en vakkundig geholpen

marcel uit Landsmeer, 4 november 2025

Goed gesprek, alleen vreemd dat mijn wa autoverzekering casco goedkoper is dan alleen wa

Rian uit Culemborg, 31 oktober 2025

Fijn om te lezen dat het gesprek prettig verliep! En wat betreft het tarief, dat is inderdaad een klein gelukje. U profiteert nog van een ouder, gunstiger tarief dat lager ligt dan de huidige premies. Wanneer we de dekking zouden aanpassen naar alleen WA, wordt het tarief automatisch aangepast naar het huidige niveau. In dit geval dus mooi meegenomen om het zo te laten.

Vriendelijke groet, National Academic - 31 oktober 2025

Voordat er iemand aan de telefoon kwam, duurde vrij lang. Daarna erg prettig geholpen, hopelijk gaat de afhandeling ook zo spoedig.

Christel uit Hengelo, 31 oktober 2025

Wij zeer tevreden over de behandeling van het automobielbedrijf in Hilversum. Zij hebben ons heel goed verzorgd.

Tiny uit Maarssen, 30 oktober 2025

Goede duidelijke uitleg over polisblad En vriendelijke medewerker

Jack uit Hoogerheide, 30 oktober 2025

Heb gebeld over de gevolgen voor mijn premie als ik een schade zou melden. Binnen 5 minuten wist ik de gevolgen voor volgend jaar en zelfs over 5 jaar gerekend.

Bert uit 's-Hertogenbosch, 29 oktober 2025

Ging over een overschrijving van een autoverzekering. Snel en accuraat afgehandeld.

Ben uit Tiel, 29 oktober 2025

Snel geregeld, groene kaart etc. direct per mail ontvangen

Marcel uit Hippolytushoef, 29 oktober 2025

Mooi! Fijn dat alles snel geregeld was en de groene kaart direct in uw inbox zat!

Vriendelijke groet, National Academic - 29 oktober 2025

Alle verzekeringen zijn goed dekkend, nette premie en zeer correcte medewerkers als je vragen of schade hebt en als je wijzigingen door wilt geven.

Anton uit Vianen Nbr, 28 oktober 2025

Keurige afhandeling per telefoon. Snel en adequaat geholpen

Dick uit Helmond, 28 oktober 2025

snel en vakkundig.

Caroline uit Berkel, 28 oktober 2025

Ik ben zeer vriendelijk behandeld aan de telefoon.

Alfred uit Leeuwarden, 28 oktober 2025

Prettig gesprek met duidelijke uitleg.

Lou uit Bergen op Zoom, 28 oktober 2025

Geen updates over stand van zaken in het proces, o.a geen update over schade expert, rapport, biedingen op de auto. Hierdoor een aantal keer moeten bellen, dat hebben we als vervelend ervaren.

J. uit A, 27 oktober 2025

Dat moet erg vervelend voor u zijn, geen updates ontvangen en daardoor meerdere keren moeten bellen. We willen graag met u meekijken, maar kunnen helaas niets in ons systeem terugvinden. Kunt u deze kunnen mailen naar klanttevredenheid@na.nl? Dan nemen we contact met u op om uw ervaring te bespreken.

Vriendelijke groet, National Academic - 27 oktober 2025

prima ,fijn en duidelijk geholpen

A.J.I. (Aad) uit Sélectionner, 27 oktober 2025

De Verzekeringsadviseur is een topper. Ze denkt goed met je mee, regelt zaken snel en accuraat. Komt de gemaakte afspraken na.

Anja uit Rijswijk Zh, 21 oktober 2025

Duidelijk geinformeerd over een mogelijke aanpassing

Jeroen uit Berkel-Enschot, 21 oktober 2025

Fantastisch geholpen door de medewerker. Ingewikkelde zaak i.v.m. echtscheiding. Ze dacht ontzettend goed mee en we hebben alles in één keer kunnen regelen. Petje af.

Anja uit Rijswijk Zh, 21 oktober 2025

Wat een mooie review! Fijn dat alles in een keer geregeld kon worden in deze vervelende situatie voor u. Onze collega zal blij zijn met dit mooie compliment!

Vriendelijke groet, National Academic - 21 oktober 2025

Wij zijn goed te woord gestaan en hoe we verder kunnen handelen i.v.m. een stukken afvoerbuis.

Cor uit Leeuwarden, 21 oktober 2025

Helder en vlot op weg geholpen om mijn schade te kunnen melden. Medewerkster beantwoorde snel en begripvol alle vragen en gaf duidelijke informatie over de stappen die ik moet ondernemen.

Marcel uit Leeuwarden, 21 oktober 2025

Wat fijn om te lezen dat alles zo soepel verliep en dat u zo goed bent geholpen. Dat compliment geven we graag door aan onze collega!

Vriendelijke groet, National Academic - 21 oktober 2025

Prima ,lekker snel en helemaal mondeling via de telefoon.

cor uit Lelystad, 20 oktober 2025

9,3

Dit is de gemiddelde waardering door National Academic klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Contact

Contact