
Klantervaringen
Hieronder vindt u ervaringen van National Academic klanten. We plaatsen álle ervaringen van onze klanten. Uiteraard zolang ze geen aanstootgevend taalgebruik bevatten en voldoen aan ons reviewbeleid. Bent u klant van ons, dan zijn wij erg benieuwd naar uw ervaringen.
Alle reviews
Perfect
Fjam uit Schiedam, 6 december 2023
Achteraf netjes geregeld. Tevreden over de afhandeling
Geert uit Heemstede, 5 december 2023
Die is zeer positief. Goed en snel en zonder veel rompslomp afgehandeld door NA.
Hans uit Vlaardingen, 5 december 2023
Vriendelijk en correct en duidelijk wat er van me verwacht word. Ook de vervolg e-mail is vriendelijk. Dank u!
Riske uit Amstedam, 4 december 2023
Na de goedkeuring door NA van het herstel en de opgestuurde nota duurde het 4 weken voor de zaak afgehandeld (betaald) werd , na een telefoontje naar de stand van zaken hieromtrent.
Ries uit Etten-Leur, 29 november 2023
Goed contact en behulpzaam.
Alexander uit Lamswaarde, 29 november 2023
Vreselijke manier om afschrijving op zonnebril op sterkte te bereken!
En dan klagen over de fraude onder de klanten!
Dit is m.i. een verkapte manier van fraude…..
Het staat in onze voorwaarden. Verzekeringsmaatschappij zou zich eens moeten
afvragen welk gevolg dit heeft……
Jakko uit Ermelo, 28 november 2023
Dank u wel voor het delen van uw feedback. We begrijpen uw zorgen willen dit graag verder met u bespreken. Een van onze Schadebehandelaars zal binnenkort contact met u opnemen.
Vriendelijke groet, National Academic - 29 november 2023
Pas na contact met het hoofdkantoor, kwam er schot in de zaak. Over het algemeen zeer ontevreden over deze schademelding. u Geeft aan dat de brieven in goede orde zijn ontvangen, krijgen wij nog een melding wanner deze bedragen zijn betaald.
Wim uit Apeldoorn, 28 november 2023
Dankuwel voor het delen van uw ervaring. We begrijpen dat er nog enige onduidelijkheid is met betrekking tot uw schademelding. Ons Schadeteam zorgt graag voor opheldering en neemt zo spoedig mogelijk contact met u op.
Vriendelijke groet, National Academic - 28 november 2023
De alarmcentrale was uiterst vriendelijk en meelevend. Na thuiskomst in Nederland werd ik nog gebeld door een medewerker die informeerde hoe het met me ging.
De schadeafhandeling ging moeizamer. Ik kreeg het verzoek om documenten te sturen die allang in hun bezit waren. Na het insturen van bonnetjes kreeg ik een mail waarin gesteld werd dat niet duidelijk was wat ik eigenlijk wilde. Dat was teleurstellend. Na het sturen van een excel bestand met de gemaakte kosten duurde het nog een week voordat dit in behandeling werd genomen. Alleen het uitbetalen ging toen opeens supersnel.
Bert uit Diemen, 27 november 2023
Bedankt voor uw uitgebreide toelichting. Goed om te vernemen dat onze alarmcentrale u naar tevredenheid heeft geholpen. We vinden het vervelend voor u dat de schadeafhandeling minder positief verliep. We nemen uw feedback mee in het verbeterproces van de schadeafhandeling.
Vriendelijke groet, National Academic - 27 november 2023
geen bijzonderheden tot dit moment
J uit Veenendaal, 27 november 2023
Snel telefonisch contact zonder wachttijden! Zeer vriendelijke medewerkster aan de lijn! Duidelijke vragen en antwoorden! Kortom, complimenten voor dit uitstekende contact!
Alphons uit Gemert, 27 november 2023
Gesprek met medewerker vlot en duidelijk, gebruik website blijft een probleem. Toezending stukken snel met uitleg.
Bart uit Spanbroek, 27 november 2023
Bedankt voor uw compliment! We vinden het fijn dat u tevreden bent over het contact met uw Schadebehandelaar. Uiteraard waarderen we ook uw feedback. Dit nemen we mee in ons verbeterproces.
Vriendelijke groet, National Academic - 27 november 2023
Keurig tot volle tevredenheid, correct afgehandeld
Cees uit Den Haag, 26 november 2023
Keurig afgewerkt door jullie zonder onnodige papierkraam of allerlei nog aan te leveren papieren.
Hildegard uit Oudenbosch, 24 november 2023
De Schadebehandelaar, stond mij heel hartelijk te woord, begreep direct de schade, recapituleerde mijn verhaal en per omgaande kreeg ik een mail met schadeformulier en instructies . Voelt betrokken en serieus aan.
Theo uit Berkel en Rodenrijs, 23 november 2023
Goed geholpen om de verzekering ivm verlate oplevering nieuwe woning op te kunnen schorten.
Esther uit Purmerend , 23 november 2023
Alles vragen zijn naar wens beantwoord.
Jos uit Druten, 23 november 2023
We zijn erg tevreden over de snelle afhandeling van de schade aan onze auto. Het is netjes gemaakt. Je ziet er niets meer van!! Bedankt.
Kees uit Zuidhorn , 23 november 2023
Prima. Snel en correct.
Joannes uit Eersel, 22 november 2023
Dank u wel voor uw positieve feedback! We zijn blij om te lezen dat u tevreden bent met onze service. Als u in de toekomst hulp nodig heeft, staan we voor u klaar. Bedankt voor uw vertrouwen!
Vriendelijke groet, National Academic - 22 november 2023
Een zeer prettige en accurate afhandeling. uitstekend geregeld!
Piet uit Hoorn, 22 november 2023
Snelle en correcte afhandeling
J. M. uit Amersfoort , 22 november 2023
U heeft kennelijk een foutje gemaakt want volgens U ben ik vanaf 2066 tot 2021 bij U verzekerd geweest maar de informatie is duidelijk en hartelijk dank daarvoor.
mvg,
H.M.
H.M. uit Bleiswijk, 21 november 2023
Wij zijn zeer empathisch en correct behandeld. Ondanks dat wij maar een fractie van de waarde van het gouden sieraad terug ontvingen wat voor ons ook veel emotionele waarde had, voelden wij ons goed geholpen. De verzekering betaalde uit wat er voor staat. Nog dank voor de bos bloemen.
A. uit Hardinxveld-Giessendam, 21 november 2023
Ik heb een vraag gesteld en had hier een antwoord op verwacht in plaats van direct een schadeformulier.
R. uit Hoogeveen, 20 november 2023
Dankuwel voor het delen van uw ervaring. Uit uw bericht begrijp ik dat er verwarring is ontstaan rondom uw schademelding. We zorgen graag voor opheldering. Een collega van ons Schadeteam neemt spoedig contact met u op.
Vriendelijke groet, National Academic - 20 november 2023
Dit is de zoveelste keer dat er niets wordt uitgekeerd. Ik heb 30 jaar 3 verzekeringen bij jullie lopen en er is slechts 1 keer een klein deel uitgekeerd. Wat heb ik dan aan verzekeringen, vraag ik.mij af . Ik ga ze binnenkort allemaal opzeggen.
Geert uit Heemstede, 20 november 2023
Bedankt voor de toelichting op uw review. We vinden het spijtig dat u het gevoel heeft dat we niet vaak schades uitkeren. Een Schade Specialist neemt vandaag contact met u op om de uitkomst telefonisch met u te bespreken.
Vriendelijke groet, National Academic - 20 november 2023
Er is wat verkeerd gegaan! Ik heb niet de intentie gehad om mijn verzekering definitief te stop te zetten . Mijn vraag was of ik de verzekering kon bevriezen tot het komende vakantie periode van mij. Schijnbaar is dit verkeerd overgekomen want ik ga ieder jaar in het voorseizoen op vakantie. Ik wil graag dat u mijn polis herstelt.
In afwachting van uw reactie,
Met vriendelijke groeten Dhr. H.
Henk uit Groningen, 19 november 2023
Bedankt voor uw bericht. Onze excuses voor de verwarring die we hebben veroorzaakt. We gaan direct voor u aan de slag om de verzekeringen te herstellen.
Vriendelijke groet, National Academic - 19 november 2023
snel en vakkundig gehandeld, zeer vriendelijke, behulpzame medewerkster
John uit Nieuw-Vossemeer, 17 november 2023
Nette afhandeling van de schade en goede terugkoppeling, tevrede klant.
Hetty uit Zaandam , 17 november 2023
prettige behandeling van mijn opmerkingen
dick uit Purmerend, 17 november 2023
De medewerkster die ik aan de lijn had was reuze aardig, behulpzaam en wistmij heel uitgebreid te vertellen over de verzekering. Heel fijn om iemand te sprekendieheel deskundig is op haar vakgebied. Erg veel dank!!
Groet, Caroline
Caroline van den Brink uit Zuiderwoude, 17 november 2023