Zorgverzekering

Klantervaringen

Hieronder vindt u ervaringen van National Academic klanten. We plaatsen álle ervaringen van onze klanten. Uiteraard zolang ze geen aanstootgevend taalgebruik bevatten en voldoen aan ons reviewbeleid. Bent u klant van ons, dan zijn wij erg benieuwd naar uw ervaringen.

Deel uw ervaring

8,7

Dit is de gemiddelde waardering door National Academic klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Alle reviews

Afhandeling schade is vlekkeloos gegaan. Kan niet beter!

L. uit Werkendam, 1 februari 2023

Fijn dat het zo snel geregeld kon worden!

Katja uit Alphen aan den Rijn, 1 februari 2023

Goed geholpen met het veranderen van de reisverzekering, ik had nog een oude polis met andere (oude) voorwaarden en de kinderen stonden nog bij ons verzekerd.

Lud uit Brunssum, 1 februari 2023

Prettig geholpen.

Toon uit Losser, 1 februari 2023

snelle reactie, duidelijk antwoord!

Freddy uit Oldenzaal , 1 februari 2023

Correct en prima antwoord op onze vraag.

Henk uit Huizen, 1 februari 2023

schandalige afwikkeling
eindeloos wachten op respons
er wordt elke keer weer een nieuw in te vullen document bij bedacht zodat het nu leidt tot het afstellen van het vergoeden van de door mij geleden schade (horloge)
er staat nog een schade open waar helemaal niet op wordt gereageerd (telefoon)
ik zal mijn verzekering bij jullie opzeggen wanneer de termijn afloopt en eenieder in mijn omgeving afraden bij u te verzekeren

Bart uit Amsterdam, 1 februari 2023

Bedankt voor de tijd die u heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We vinden het vervelend dat u een reactie lang vindt duren en niet blij bent met de benodigde stukken. We lossen dit graag met u op door uw schademeldingen zo spoedig mogelijk af te wikkelen. Een collega neemt hierover contact met u op.

Vriendelijke groet, National Academic - 1 februari 2023

Vriendelijke communicatie (ook geduldig in het uitleggen). Alleen het contact via de mail valt soms tegen (wellicht omdat ik Hotmail gebruik), omdat alles in de spam-box terecht kwam. Misschien toch ook maar een App gaan gebruiken. ;)

Monique uit Pijnacker, 1 februari 2023

eigenkijk zijn 5 sterren teweinig. Dank jullie.

Jan uit Ransdaal, 31 januari 2023

Bedankt voor uw vriendelijke woorden! Wat mooi om te lezen dat ons Schadeteam u zo goed heeft geholpen. Wij sturen uw review met een glimlach door naar uw Schadebehandelaar.

Vriendelijke groet, National Academic - 31 januari 2023

Ik ben zeer accuraat en vriendelijk geholpen.

Nicole uit Hilversum, 31 januari 2023

Helaas heeft de afhandeling van mijn verzoek op de annuleringsverzekering nog niet tot tevredenheid plaatsgevonden.

HGW uit Leusden, 30 januari 2023

Bedankt voor het delen van uw ervaring met uw schademelding. We vinden het jammer om te vernemen dat u niet tevreden bent over de melding van 9 januari. Ons Schadeteam heeft aanvullende stukken opgevraagd, omdat we helaas nog niet alles hebben ontvangen. Een collega legt graag uit waarom dit benodigd is. Er wordt zo spoedig mogelijk contact met u opgenomen.

Vriendelijke groet, National Academic - 30 januari 2023

Perfect afgehandeld. Zeer tevreden.

Johannl uit Assendelft, 30 januari 2023

Ik heb geen prettige ervaring er word niet echt klantvriendelijk gereageerd , antwoord op mail duurt lang en er kan niet wat soepeler meegewerkt worden na tientallen jaren premie betalen en er niks geregeld kan worden op schade uitbetaling

Maja uit Naaldwijk , 29 januari 2023

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring! We vinden het vervelend om te vernemen dat u niet tevreden bent over de communicatie rondom uw aansprakelijkheidsclaim. Wij doen er alles aan om onze klanttevredenheid te verbeteren en gaan daarom graag met u in gesprek over uw feedback. Ons Schadeteam neemt zo spoedig mogelijk contact met u op.

Vriendelijke groet, National Academic - 29 januari 2023

Snelle en correcte afwikkeling van mijn autoschade voor zover National Academic daar in mijn geval vat op kon hebben. Meer kun je dan ook niet verwachten.

Jacques uit Helden, 28 januari 2023

prima en adequaat geholpen

Cees uit 's-Gravenhage, 28 januari 2023

Alles prima geregeld. Jullie verdienen meer als 5 sterrren

Jan uit Ransdaal, 27 januari 2023

Alles prima geregeld

Ben uit Doornenburg , 27 januari 2023

Snelle en relevante reactie........

Hans uit Monster, 27 januari 2023

De Klantadviseur was zeer behulpzaam en heeft alles netjes geregeld :)

Nicole uit Hilversum, 27 januari 2023

Snel en adequaat geholpen.

Theo uit Huizen, 27 januari 2023

Snelle afhandeling. Vriendelijke medewerker. Duidelijke mails.

Margriet uit Rotterdam , 26 januari 2023

Klantvriendelijke behandeling, goede uitleg en tips, meedenkende oplossing geboden. Prettige ervaring voor ondergetekende!

Henk uit Huizen, 25 januari 2023

Positief, goed contact

Jan uit Zwaag, 25 januari 2023

Na een aanrijding op de A28 nabij Leusden, werd ik telefonisch door de medewerker van National Academic zeer accuraat te woord gestaan. Het heeft geleid tot een vlotte, plezierige afronding van zaken. Zo’n aanrijding, die overigens niet mijn schuld was, doet wat met je gemoedsrust en het is fijn als er dan snel hulp wordt geboden.

Jaap uit Amersfoort, 25 januari 2023

Zeker niet tevreden. De calamiteit direct gemeld met foto's van de schade aan de binnenzijde van de badkamer (het plafond). Direct na deze melding met de betreffende foto's had er al anders gereageerd kunnen worden. Nu is de plafondschade in eigen beheer gerepareerd, waar ik geen formele offerte dan wel bewijsstukken van heb. Academic wordt bedankt!

Review van 24-01-2023 11:08


In 2de instantie tot volle tevredenheid afgerond.

Hilko uit Hoogeveen, 25 januari 2023

Bedankt voor het delen van al uw ervaringen! Fijn dat ons Schadeteam na uw eerste review u naar tevredenheid heeft geholpen. Wanneer we u nog ergens bij kunnen helpen, horen we het graag.

Vriendelijke groet, National Academic - 25 januari 2023

Heb 2 weken op een reactie moeten wachten.

Desiree uit Hardinxveld, 25 januari 2023

Bedankt voor uw review. Vervelend om te vernemen dat u niet tevreden bent over de reactietermijn. Een reactie van ons Schadeteam kan op dit moment door drukte helaas langer duren dan u van ons gewend bent. We streven er naar om e-mails binnen 10 werkdagen te beantwoorden. Ons Serviceteam neemt zo snel mogelijk contact met u op over uw review.

Vriendelijke groet, National Academic - 25 januari 2023

Alles werd prima en correct afgehandeld. Maar doordat alles via de mail gaat, duurt het steeds 5 dagen voordat er reactie is. Nu wordt er uitbetaald als de rekening is ingediend bij jullie. Deze heb ik 14 dagen geleden opgestuurd. Nu krijg ik bericht dat het restbedrag wordt uitbetaald conform afspraak. Maar wéér over enkele dagen. Alles bij elkaar ben ik dus drie weken verder voordat ik mijn geld terug heb dat ik aan de firma alvast betaald heb.

Elly uit Landgraaf, 24 januari 2023

Duidelijke uitleg over de groene kaart voor de caravan

Paul uit Cuijk, 24 januari 2023

Direct was mij duidelijk wat werd gevraagd voor het indienen van schade (annulering van een vliegreis).

Leo uit Losser, 24 januari 2023

Schade prima hersteld. Prima afhandeling door van Asch!

E uit Hellevoetsluis , 23 januari 2023

8,7

Dit is de gemiddelde waardering door National Academic klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Contact

Chat E-mail Vragen