Zorgverzekering

Klantervaringen

Hieronder vindt u ervaringen van National Academic klanten. We plaatsen álle ervaringen van onze klanten. Uiteraard zolang ze geen aanstootgevend taalgebruik bevatten en voldoen aan ons reviewbeleid. Bent u klant van ons, dan zijn wij erg benieuwd naar uw ervaringen.

Deel uw ervaring

7,8

Dit is de gemiddelde waardering door National Academic klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Alle reviews

We zijn goed en naar tevredenheid geholpen.

René uit Borne, 26 juli 2024

Goede service, zeer behulpzaam en snel geregeld.

Jacqueline uit Bergschenhoek, 25 juli 2024

Sel, vriendelijk en adequaat

Antoine uit Maastricht, 25 juli 2024

Vlot en correct antwoord op mijn vraag om info.

Paul uit Amstelveen, 25 juli 2024

Prima

Martin uit Heerhugowaard , 24 juli 2024

goede bereikbare 24uurs service en snelle afhandeling

Sylvia uit Hattem, 24 juli 2024

Trage afhandeling en slechte bereikbaarheid

Wim uit Vlaardingen , 23 juli 2024

Bedankt voor het delen van uw feedback. We kunnen ons voorstellen dat u een schademelding zo snel mogelijk afgehandeld wilt hebben. We vinden het jammer dat wij hierin niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. Uw Schadebehandelaar neemt uw e-mail van vandaag zo spoedig mogelijk in behandeling.

Vriendelijke groet, National Academic - 23 juli 2024

Direct goed contact gehad i.v.m. wijzigen auto.
Fijn geholpen met geduld en duidelijke uitleg.
Prima tevreden!

M.S.J. uit St. Willebrord, 23 juli 2024

Kleine vragen, maar essentieel voor mij.
Vlot en snel antwoord en opgelost.

J.W. uit Voorburg , 22 juli 2024

Aanvraag voor waarborgfonds i.v.m. schade en doorrijden is door jullie succesvol afgehandeld.

Paul uit Santpoort, 21 juli 2024

ALLES PRIMA VERZORGD LEEN AUTO OOK PRECIES WAT IK VROEG EN UITBETALING HEEL VLOT NA BETALING AAN DE GARAGE. MVG. I.

IRMA uit Hoogwoud, 20 juli 2024

We zijn goed geholpen door NA om de schade te melden en deze is snel opgepakt door een schadebedrijf en tip top hersteld!

Jaco uit Sassenheim, 19 juli 2024

In tweede instantie goed geregeld.

Kees uit Deurne, 19 juli 2024

Jammer dat het me zoveel moeite kostte om de gevraagde mail te ontvangen; voor mij is het een vanzelfsprekende zaak om afspraken of een korte samenvatting even per mail te bevestigen. Verder bent u uw afspraak nagekomen ( en dat is tegenwoordig vrij bijzonder) en heeft u mij correct te woord gestaan.

J.B. uit Wintersijk, 19 juli 2024

Zeer goede afhandeling. Volledig ontzorgd.

Menno uit Spijkenisse, 18 juli 2024

Bij deze niet goedkope is vrijwel àlles uitgesloten. Afhandeling prima, verzekering niet.

Fred uit Den haag , 18 juli 2024

We vinden het fijn om te lezen dat u tevreden bent over de afhandeling van uw schade. We vinden het jammer om te vernemen dat u minder tevreden bent over de dekking van uw verzekering. Onze polisvoorwaarden zijn vastgesteld om duidelijke richtlijnen en verwachtingen te bieden. Helaas kunnen we hier geen wijzigingen in aanbrengen. We waarderen uw begrip en bedanken u voor het delen van uw ervaringen.

Vriendelijke groet, National Academic - 18 juli 2024

betaal je zonder iets te claimen wel 20 jaar of langer en dan gebeurt er iets en dan krijg je een nietszeggend berichtje dat de claim word afgewezen met een reden die dan ook nog niet klopt.
ik heb geen kortsluiting geclaimd maar WATERSCHADE waardoor kortsluiting is ontstaan.

kees uit Deurne, 17 juli 2024

Hartelijk dank voor uw feedback. We begrijpen uw bezorgdheid en vinden het vervelend dat u ongemak heeft ervaren bij de afhandeling van uw claim. Onze excuses dat het bericht dat u ontving niet voldoende duidelijkheid bood over de reden voor afwijzing. Een van onze Schadebehandelaars zal contact met u opnemen om dit verder toe te lichten en eventuele vragen te beantwoorden.

Vriendelijke groet, National Academic - 17 juli 2024

Goede voorlichting en antwoorden.
Wel mag er sneller op emails worden gereageerd.

Marianne uit Ridderkerk , 16 juli 2024

Bedankt voor het delen van uw ervaring met ons Acceptatieteam! Het doet ons goed om te lezen dat u tevreden bent over het contact. We begrijpen uw feedback en werken er hard aan om de reactietermijn te verkleinen.

Vriendelijke groet, National Academic - 16 juli 2024

Ben prettig en goed geinformeerd nav mijn vraag!
De uitleg was duidelijk en kon dus snel beslissen.

Egbert uit Zwolle, 15 juli 2024

Zeer tevreden over de afhandeling van de schade en de vriendelijke manier waarop vragen worden beantwoord

J uit Ermelo, 15 juli 2024

Ik ben goed geholpen met de afhandeling van de schade, alleen ben ik verbaasd over het bedrag. Voor mijn gevoel stelde de schade weinig voor . Deze meneer wilde er voor mijn gevoel het onderste uit de kan hebben . Niets dan lof voor de afhandeling.

Rimeke uit Oosterhout , 12 juli 2024

Uiteindelijk prima geregeld!
Echter: in eerste instantie was het niet mogelijk om op tijd een schade expert te krijgen. Daardoor zijn er wellicht onnodige kosten gemaakt...

Martin uit Zwolle, 12 juli 2024

Moest te lang wachten op afwijzing

kees uit Alkmaar , 11 juli 2024

Bedankt voor uw feedback. Wat vervelend om te lezen dat u te lang heeft moeten wachten op een reactie. Helaas valt de genoemde oorzaak niet binnen onze polisvoorwaarden. Mocht u verdere vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op.

Vriendelijke groet, National Academic - 11 juli 2024

Correct, vakkundig en vriendelijk geholpen

Thieu uit Sint-Michielsgestel, 9 juli 2024

Duidelijke beantwoording vd vraag.

Cees uit Oostzaan, 9 juli 2024

Prima geregeld!

Gert uit Amersfoort, 9 juli 2024

Ik ben prettig geholpen en mijn vragen en opmerkingen zijn opgepakt en naar tevredenheid beantwoord.

patricia uit Capelle aan den IJssel, 9 juli 2024

Vriendelijk maar helaas inhoudelijk absoluut onder de maat in afhandeling van een opgegeven schade. Er wordt niet voldaan aan de verwachting horend bij een goede schade verzekeraar.

Robert uit Zutphen, 8 juli 2024

Bedankt voor uw feedback. We vinden het jammer om te vernemen dat u niet tevreden bent. We gaan graag opnieuw met u in gesprek. Uw klachtbehandelaar neemt spoedig contact met u.

Vriendelijke groet, National Academic - 8 juli 2024

De vraagstelling in het schadeformulier is standaard en niet op alle gevallen passend zodat er bij invullen verkeerde beeldvorming kan ontstaan.

Maarten uit Huizen, 6 juli 2024

Bedankt voor uw feedback omtrent onze online omgeving. We verbeteren het online schademelden continu en nemen uw opmerking mee in ons optimalisatieproces.

Vriendelijke groet, National Academic - 6 juli 2024

De schade was gemakkelijk in te dienen via de website.
Ook de aanvullende documenten waren gemakkelijk te uploaden.
De uitbetaling vond binnen 2 weken plaats.
Ik kreeg ook een persoonlijke wenskaart, aangezien deze annulering een medische reden betrof.
Ik was zeer ontroerd door de persoonlijk aan mij gerichte wenskaart.
Ik heb de afhandeling als zeer positief ervaren.
Dank daarvoor!

Eunice uit Amsterdam, 6 juli 2024

Bedankt voor uw prachtige woorden! We waarderen het enorm dat u uw ervaring met ons deelt. We vinden het fijn om te lezen dat u tevreden bent over zowel het schademelden als de afhandeling. Fijn dat u onze wenskaart goed heeft ontvangen!

Vriendelijke groet, National Academic - 6 juli 2024

7,8

Dit is de gemiddelde waardering door National Academic klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Contact

Chat E-mail Vragen