man en vrouw aan tafel

Klantervaringen

Hieronder vind je ervaringen van National Academic klanten. We plaatsen álle ervaringen van onze klanten. Uiteraard zolang ze geen aanstootgevend taalgebruik bevatten en voldoen aan ons reviewbeleid. Ben je klant van ons, dan zijn wij erg benieuwd naar jouw ervaringen.

 

Deel je ervaring

9,2

Dit is de gemiddelde waardering door National Academic klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Alle reviews

Vlot, vriendelijk en voordelig - het kan eigenlijk niet gemakkelijker om de autoverzekering voor een andere auto bij NA te wijzigen.

R uit Epe, 7 oktober 2025

Wat goed om te horen dat het zo vlot en gemakkelijk ging! Fijn dat u zo tevreden bent over de wijziging van uw autoverzekering.

Vriendelijke groet, National Academic - 07 oktober 2025

Dus dusver ok. Nog een traject te gaan

Jan uit Den Bosch, 7 oktober 2025

Prima

Harry uit Budel-Dorplein, 7 oktober 2025

Goed en vriendelijk geholpen via telefonisch contact. Premie is laag en voorwaarden zeer goed.

Astrid uit Nieuw-Vennep, 7 oktober 2025

Fijn en soepel geregeld

Jan uit Voorthuizen, 6 oktober 2025

Prima afhandeling. Er werden alleen herhaaldelijk gegevens gevraagd waarvan ik al had aangegeven dat die ik die niet kon leveren. Na nog een telefoontje opgelost. Het voorkeur schadebedrijf ASN Nootdorp is top. Niks op aan te merken. Verder goede informatie gekregen en soepele afhandeling.

Dick uit Den Haag, 4 oktober 2025

Fijn dat u tevreden bent over de afhandeling en over ASN Nootdorp. We begrijpen dat het herhaaldelijk opvragen van gegevens wat onhandig was, dat nemen we mee ter verbetering. Bedankt dat u dit aangeeft en voor uw positieve terugkoppeling!

Vriendelijke groet, National Academic - 04 oktober 2025

Aardige man aan de telefoon en hij kon mij goed helpen.

Els uit Rotterdam, 3 oktober 2025

Geweldige schadeafhandeling Zeer tevreden. Ook communicatie was top

Bert uit Waalre, 2 oktober 2025

De auto is keurig hersteld, complimenten voor het schadeherstelbedrijf in Naaldwijk.

J. uit Hellevoetsluis, 2 oktober 2025

Vriendelijk, deskundig, to the point, praktisch.

Sjaak uit Amsterdam, 2 oktober 2025

Ontzettend fijn om te lezen dat u zo tevreden bent! Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen.

Vriendelijke groet, National Academic - 02 oktober 2025

naar aanleiding van premieverhoging contact gehad met national academic; zij deden een nieuw, beter voorstel waar ik heel tevreden mee was!

cees uit Emst, 1 oktober 2025

Een prettig gesprek en duidelijke antwoorden.

M uit West Terschelling, 1 oktober 2025

Vandaag weer een nette en adequate update gekregen over de voortgang van de schade die moest worden achterhaald bij de tegenpartij. Gewoon top communicatie!

Jim uit Houten, 1 oktober 2025

Al jaren heb ik hier een autoverzekering en naar volle tevredenheid. In het verleden stormschade gehad en een keer een aanrijding met een spookrijder. Beide keren een goede leenauto gehad en is alles prima afgewerkt.

Véronique uit Doorwerth, 1 oktober 2025

Snelle en vriendelijke afhandeling van de poliswijziging

Wim uit Enschede, 30 september 2025

Prima geholpen

Emmy uit Bleskensgraaf Ca, 30 september 2025

Goede service Bij vragen altijd iemand bereikbaar en vriendelijk terwoord gestaan. Zeer goede afhandeling van mijn schade Complimenten voor het schadebedrijf die mijn schade aan me auto heeft gemaakt Dikke 10

Yvonne uit Maassluis, 29 september 2025

Snel en goed geregeld

Jan uit Wierden, 29 september 2025

Wanneer ik met mijn klachten gerepatrieerd was waren de kosten veel hoger geweest.

Ton uit Wageningen, 29 september 2025

We begrijpen goed dat u heeft nagedacht over de impact van de situatie en wat de kosten geweest zouden zijn bij een andere afloop. Bedankt dat u dit met ons deelt, en mochten er nog vragen zijn dan helpen wij u graag!

Vriendelijke groet, National Academic - 29 september 2025

Schade prima afgehandeld

Siep uit Tienray, 28 september 2025

Duidelijk advies gekregen wat betreft de annuleringsverzekering. Mogelijkheden doorgenomen en een voorstel ontvangen. Helaas gaat de reis niet door en zodoende was alles tevergeefs. Maar alsnog soepel opgelost.

Karel uit Burgh-Haamstede, 26 september 2025

Fijn gesprek over schade auto...duidelijk en eenvoudig

Jan uit Haarlem, 26 september 2025

Helaas werd niet gecommuniceerd door verzekeraar over de voortgang. Ik heb zelf verschillende keren gebeld en gevraagd hoe de afhandeling verder ging verlopen. Wel fijn dat de schade nu betaald is en de zaak afgehandeld is.

Marcel uit Urmond, 25 september 2025

Wat vervelend dat u zelf meerdere keren contact heeft moeten opnemen om de voortgang te vernemen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Wel fijn om te horen dat de schade inmiddels is vergoed en de zaak is afgerond. Bedankt voor het delen, wij zullen dit meenemen om onze service te verbeteren!

Vriendelijke groet, National Academic - 25 september 2025

Goed te woord gestaan.vriendelijk, duidelijk en rustig. Prima

Wil uit Eindhoven, 25 september 2025

Prima te woord gestaan

Ben uit Doornenburg, 25 september 2025

Prima geregeld, dat wel. Ik geef geen 5 sterren omdat ik er wel 3 x voor naar Zwolle moet rijden. Bij een eerdere schade, in 2018 of zo, werd de auto bij mij thuis gehaald en gebracht.

Frans uit Ommen, 24 september 2025

Zo0nder meer goed. Ik heb nooit klachten gehad en alles was altijd erg duidelijk. Ook zijn jullie goed bereikbaar.

Koos uit 's Gravenzande, 24 september 2025

Vanmorgen NA gebeld voor informatie m.b.t. de dekking van onze inboedelverzekering. Bij de 2e poging om mij door te verbinden met een andere medewerker werd de lijn verbroken. Een nieuwe poging had meer succes. Uiteindelijk is mijn vraag beantwoord en was het gevolg dat er een nieuwe inboedelverzekering afgesloten moest worden met een nieuw (verhoogd) eigenarenbelang.

Joop uit Beuningen (gled), 22 september 2025

Slecht. We kregen geen reactie. Later bleek dat er nog een stuk ontbrak, wat wij niet konden opgeven. De beoordeling geen uitkering kwam zonder enkele toelichting. En dit terwijl we zeker van zijn dat we wel aan de polisvoorwaarden voldoen.

Christiaan uit De Bilt, 20 september 2025

Wat vervelend dat u de afhandeling van uw schade zo hebt ervaren. Na het melden van de schade hebben wij u per mail gevraagd om aanvullende stukken, zodat wij de situatie goed konden beoordelen. We begrijpen dat dit verwarrend voor u is geweest en dat u teleurgesteld bent dat de schade niet verzekerd blijkt te zijn. Mocht u hierover nog vragen hebben, laat het gerust weten.

Vriendelijke groet, National Academic - 20 september 2025

Ik was in het verleden verzekerd bij National academic Altijd correcte schade afhandeling Auto met schade werd voor de deur opgehaald En met dezelfde oplegger hadden ze een tijdelijke gloednieuwe vervanging auto bij Helemaal blij en tevreden Ben ergens anders overgestapt en deze service kon ik hier net als bij National Academic niet terug vinden Dus vanaf heden weer terug bij National academic Alle lof over deze verzekeraar ! Heb gelijk al mij. Verzekeringen bij hun afgesloten Dus alles onder 1 dak En ook een aanspreek persoon toegewezen heb gekregen Dat geeft mij volledige vertrouwen !

Jack uit Hoogerheide, 20 september 2025

9,2

Dit is de gemiddelde waardering door National Academic klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Contact

Contact