man en vrouw aan tafel

Klantervaringen

Hieronder vindt u ervaringen van National Academic klanten. We plaatsen álle ervaringen van onze klanten. Uiteraard zolang ze geen aanstootgevend taalgebruik bevatten en voldoen aan ons reviewbeleid. Bent u klant van ons, dan zijn wij erg benieuwd naar uw ervaringen.

 

Deel uw ervaring

9,2

Dit is de gemiddelde waardering door National Academic klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Alle reviews

Goedemorgen, Jullie schadeafhandeling is gewoon perfect. Geeft vertrouwen en voelt goed!

Met vriendelijke groet, Jaap

J. uit 's-Gravenpolder, 23 april 2025

We meldden de schade in december ‘24 en konden pas in april ‘25 geholpen worden, en moesten daarvoor helemaal naar Amersfoort. Dit bracht extra kosten met zich mee; autokilometers en leenauto. Ik denk, dan ik hier in Harderwijk of via ANWB voordeliger uit zou zijn. Van de 2 tegoedbonnen voor een autowasbeurt maken wij, vanwege de afstand, geen gebruik. Jammer.

Jannes H uit Harderwijk, 22 april 2025

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We begrijpen dat het vervelend is dat u lang moest wachten op een herstelafspraak en hiervoor naar Amersfoort moest reizen. Helaas is het momenteel erg druk bij onze herstellers en ze doen ons uiterste best u zo snel mogelijk te helpen. De autowasbonnen zijn bedoeld als een attent gebaar van de hersteller, maar we realiseren ons dat dit voor u in deze situatie niet praktisch was.

Vriendelijke groet, National Academic - 22 april 2025

Prima geholpen, duideliijk informatie gekregen. Altijd dat stapje extra doen is altijd weer het onderscheid met andere verzekeraars.

Gerben uit Deurningen, 17 april 2025

Alles is vriendelijk en snel geregeld. Complimenten Ga zo door

G. uit Vlissingen, 17 april 2025

Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring.

Vriendelijke groet, National Academic - 17 april 2025

Prima geholpen

Eugenie uit Den Haag, 17 april 2025

Snel en duidelijk antwoord gekregen op mijn vraag rondom declaratie van medische kosten die niet door de zorgverzekering worden vergoed.

Rob uit Hank, 16 april 2025

Efficiënt en vriendelijk

Adri uit Gouda, 16 april 2025

Goed

Mart uit Boxmeer, 15 april 2025

Een schade die door ons zelf is veroorzaakt, kan alsnog uit eigen zak mogen worden betaald zodat we de Bonus-/Maluskorting niet hoeven te verliezen. Want de schade is (met grote waarschijnlijkheid) een stuk minder dan de verhoging van de autoverzekering voor de komt de drie jaar. De geduldige uitleg en dat dit allemaal mogelijk is, geeft rust! Heel fijn dat uw medewerkster dit zo geduldig kon uitlegggen! Compliment voor haar!

Philomena uit Monster, 15 april 2025

Zeer efficiënt, vriendelijk en snel geholpen. Mijn vraag werd meteen opgepakt en goed afgehandeld. Dank daarvoor!

Liesbet uit Dordrecht, 15 april 2025

Snelle hulp bij wijzigingen

Jan uit Diepenheim, 15 april 2025

Ik heb nav een mail van 4 april 2025 op 8 april telefonisch contact opgenomen. Nu krijg ik op 10 april een herhalingsverzoek met daarin de opmerking dat ik iets van me moet katen horen. Jullie kunnen beter het eigen proces mbt het klantcontact verbeteren. Met vriendelijke groet, Kees

Kees uit Amersfoort, 14 april 2025

Dit is inderdaad niet zoals het hoort. Mijn excuses voor de ontstane verwarring. Ik zal mijn collega vragen zo spoedig mogelijk contact met u op te nemen om uw dossier verder met u door te nemen.

Vriendelijke groet, National Academic - 14 april 2025

goede professionele en snelle service

paul uit Arnhem, 14 april 2025

We sturen uw review met een glimlach door naar onze collega.

Vriendelijke groet, National Academic - 14 april 2025

De Verzekeringsadviseur heeft ons erg kundig en professioneel geholpen

Erika uit Alphen aan den Rijn, 11 april 2025

N.a.v. de oplevering van mijn appartement wordt mijn inboedel enkele maanden mijn verdeeld over twee panden. Fantastische service, snel van begrip, uitstekende communicatie en uiterst vriendelijk.

Rob uit Tilburg, 9 april 2025

Efficiënt, duidelijk en vriendelijk!

Hans uit Castricum, 9 april 2025

Wat fijn om te lezen dat uw ervaring zo positief is!

Vriendelijke groet, National Academic - 09 april 2025

zeer goede begeleiding en informatie door een personeelslid van NA. Mijn verzoek was meteen helder en de de wijzigingen meteen doorgevoerd Chapeau

Harry uit Echt, 9 april 2025

Zeer goed tot zover. de schademelding en de advisering

N.T. uit Waardenburg, 8 april 2025

Prettig, behulpzaam en ter zake.

Erik uit Voorschoten, 8 april 2025

met pech onderweg: snel, behulpzaam en effectief geholpen auto verzekering omzetten: idem

Erik Ronald uit Velsen-Zuid, 7 april 2025

prima

Jan uit Amersfoort, 7 april 2025

Dank je wel Schadebehandelaar, voor je beterschap wensen. En de goede afwikkeling. Daar ben ik heel blij mee

Ineke uit Westervoort, 6 april 2025

Uitstekende procedure:vanaf de groene kaart t/m betalen schadebedrag.

C.S. uit Enkhuizen, 3 april 2025

Ik ben zeer tevreden over de afhandeling van mijn schade

Trudy uit Woudenberg, 3 april 2025

Vriendelijk geholpen. Snel en efficiënt zijn de gegevens van de oude en de nieuwe auto doorgegeven. Mijn werd veel plezier met de nieuwe auto toegewenst.

Chris uit Abbekerk, 3 april 2025

Ook wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe!

Vriendelijke groet, National Academic - 03 april 2025

Het kostte veel invulwerk en tijd om de formulieren zowel bij NA als bij mijn reguliere zorgverzekering in te dienen. Ook onnodig aangezien het al duidelijk was dat ik de kosten niet vergoed kreeg van mijn reguliere zorgverzekering. Daarom heb ik juist bij NA een reisverzekering. Verder duurde het ook erg lang voordat ik een statusupdate/uitslag kreeg van mijn declaratie. Gelukkig was de uitslag wel positief.

Manuel uit Veldhoven, 3 april 2025

Wat fijn om te lezen dat de uitslag van de schadeafhandeling positief is. Wat betreft de verwerkingstijd van de schade klopt het dat u langer moet wachten. We hebben momenteel een langere verwerkingstijd, maar we doen ons best om deze te verkorten. De zorgkosten moeten altijd eerst bij de zorgverzekeraar worden ingediend. Indien de zorgverzekeraar de kosten afwijst, kunt u deze bij ons indienen. Mocht u verdere vragen hebben, kunt u altijd contact met ons opnemen.

Vriendelijke groet, National Academic - 03 april 2025

De communicatie met de schade hersteller kan beter. Zelf bellen hoever de schade is. Geen goede vervangende auto.

C uit H.i.ambacht, 2 april 2025

Wij nemen uw feedback mee in de besprekingen met onze hersteller. Fijn dat uw auto inmiddels is hersteld!

Vriendelijke groet, National Academic - 02 april 2025

Adequate informatie.

Kees uit Kamerik, 2 april 2025

Prima

Ton uit Wassenaar, 2 april 2025

VLOTTE AANPASSING EN AFHANDELING VAN MIJN REISVERZEKERING .

Helene uit Velp, 2 april 2025

9,2

Dit is de gemiddelde waardering door National Academic klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Contact

E-mail Vragen