man en vrouw aan tafel

Klantervaringen

Hieronder vindt u ervaringen van National Academic klanten. We plaatsen álle ervaringen van onze klanten. Uiteraard zolang ze geen aanstootgevend taalgebruik bevatten en voldoen aan ons reviewbeleid. Bent u klant van ons, dan zijn wij erg benieuwd naar uw ervaringen.

 

Deel uw ervaring

9,0

Dit is de gemiddelde waardering door National Academic klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Alle reviews

Schadeafhandeling door zowel de National Academic als het schadeherstelbedrijf in Lijnden was accuraat en vakkundig.

Vincent uit Amsterdam, 10 augustus 2025

Simpelweg snel, efficiënt en vriendelijk geholpen met een plotselinge vraag..

Ronald uit Numansdorp, 8 augustus 2025

Tot 2x toe zeer positief! Fijn te woord gestaan en goed geholpen door de Verzekeringsadviseurs. Bedankt dames!

Wytse uit Eelde, 8 augustus 2025

Vraag is prima opgelost

Ingrid uit Zevenbergen, 7 augustus 2025

Heel goed geholpen.

Peter uit Wognum, 6 augustus 2025

Het was weer eens tijd om alle verzekeringen onder de loep te nemen en een nieuwe verzekering af te sluiten. Ik kreeg op al mijn vragen meteen antwoord van een deskundige medewerker. Daarna had ik binnen vijf minuten de bevestigingen aangevuld met extra informatie op de mail. Chapeau!

Aad uit 's-Gravenzande, 6 augustus 2025

Wat goed om te lezen dat u zo snel en deskundig bent geholpen bij het afsluiten van uw nieuwe verzekering. Fijn dat u direct antwoord kreeg op uw vragen én dat de bevestiging met extra informatie snel in uw mailbox zat. Chapeau voor uw compliment, dat geven we graag door aan de collega die u heeft geholpen!

Vriendelijke groet, National Academic - 06 augustus 2025

Alle medewerking gekregen die nodig was!

Gerard uit Haaren, 6 augustus 2025

Heel vriendelijk.

Susannah uit Voorschoten, 6 augustus 2025

Kleine schade na melding uiterst correct, vriendelijk afgehandeld. Nu nog even afwachten of de schade zelf door het schadebedrijf correct gebeurt, maar daar ga ik wel van uit

Dick uit Wierden, 6 augustus 2025

Goed en duidelijk advies en verklaring van de polis.

Cock uit Enschede, 5 augustus 2025

Heel vriendelijk en goed ter woord gestaan. Mw ging gelijk kijken of alles stukken goed waren aangeleverd! dikke 10

Yvonne uit Maassluis, 5 augustus 2025

Prima geholpen door de Klantadviseur. Was heel duidelijk.

Jac uit Echt, 4 augustus 2025

Behulpzaam, uiterst plezierig, mooi afgehandeld.

Dick uit Wierden, 4 augustus 2025

Ik wilde graag wat informatie over ontstane waterschade, na een dakrenovatie. De dame aan de lijn wist mij goed te informeren en al mijn vragen te beantwoorden.

Bert uit Dieren, 4 augustus 2025

Ik ben heel goed geholpen door de medewerker. Alles is nu in orde gemaakt.

G.B. uit De Meern, 4 augustus 2025

Ontzettend vriendelijk ter woord gestaan. Goede uitleg gegeven welke stappen ik moest ondernemen en geholpen om een account aan te maken. In een woord geweldig!! Als ik een cijfer mag geven een dikke 10

Yvonne uit Maassluis, 1 augustus 2025

Bedankt voor uw mooie en positieve feedback! Wij zullen uw compliment uiteraard delen met onze collega.

Vriendelijke groet, National Academic - 01 augustus 2025

Fijn telefoongesprek, goede advisering en goed meegedacht over te handelen stappen.

Cobi uit Venlo, 1 augustus 2025

Vlot, vriendelijk en helder met een goed advies erbij

Piet uit Zwartebroek, 1 augustus 2025

Snel antwoord op mijn vraag

Jan uit Wierden, 1 augustus 2025

Mijn ervaring is dat ik altijd uitstekend ben geholpen.

Willem uit Leiden, 1 augustus 2025

Prima geholpen. Compliment voor vriendelijke dame.

Rob uit Alphen aan den Rijn, 31 juli 2025

Wij zullen uw compliment doorgeven!

Vriendelijke groet, National Academic - 31 juli 2025

Lang wachten pp telefonisch contact, maar daarna snel en adequaat handelen, zeer duidelijk voor de klant. Vriendelijk, zakelijk en klantgericht

Aad uit Maassluis, 31 juli 2025

Prettig, goed en snel geholpen.

Maurice uit Paterswolde, 31 juli 2025

Direct correct antwoord op gestelde vraag.

Luc uit Geldrop, 31 juli 2025

Op basis van info Google werd een nieuwe oppervlakte van mijn woning “vastgesteld”. Daar informatie niet strookte met de waarheid werd door mij een bouwtekening van de woning toegezonden. Men deelde mij telefonisch mede een berekening van mij te willen ontvangen. Men stond op het standpunt dat de eerder toegezonden berekening klopte. Er werd gewoon voorbij gegaan aan de bouwtekening van de woning. Uiteindelijk heb ik een berekening gemaakt , die niet werd gehonoreerd maar de aanpassingen waren dusdanig dat ik ermee akkoord ben gegaan. Advies als je een herberekening maakt moet je dat doen op feitelijke gegevens en niet op een erg ruime schatting. Kijk als er bezwaar gemaakt wordt naar de stukken die worden toegezonden, want een Google streetview stellen boven een bouwtekening is echt belachelijk.

Peter uit Drunen, 30 juli 2025

Wat een vervelende ervaring. We begrijpen dat het frustrerend is wanneer de herberekening van de oppervlakte niet direct aansluit op de situatie zoals u die met een bouwtekening onderbouwt. Fijn om te lezen dat er uiteindelijk een oplossing is gevonden waar u zich in kunt vinden. Bedankt voor uw terugkoppeling.

Vriendelijke groet, National Academic - 30 juli 2025

Fantastisch geholpen maar dat was altijd al her geval . Een hele fijne verzekeringsmaatschappij met fijn personeel !!

Maaike uit Zwolle, 29 juli 2025

Bedankt voor het mooie compliment!

Vriendelijke groet, National Academic - 29 juli 2025

Vakkundig, met begrip voor de vervelende situatie en rustig geholpen door medewerker van NA. Dikke pluim !

Ton uit Ens, 24 juli 2025

Het is goed om te lezen dat onze collega u op een deskundige, begripvolle en rustige manier heeft geholpen! We geven uw complimenten graag door.

Vriendelijke groet, National Academic - 24 juli 2025

De medewerker had goede vragen en geduld en binnen 5 minuten was de overstap geregeld. Ik ben erg tevreden met alle verzekeringen bij National Academic.

Johan uit Delft, 23 juli 2025

Welkom bij National Academic!

Vriendelijke groet, National Academic - 23 juli 2025

Met 1 telefoontje aangepast voor onze reis die overmorgen begint. Vriendelijke geholpen, goed advies, snelle service.

A.J. uit Brabant, 23 juli 2025

Vlotte en snelle en vriendelijke afhandeling van het overzetten van een autoverzekering.

Karen uit Eext, 23 juli 2025

9,0

Dit is de gemiddelde waardering door National Academic klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Contact

E-mail Vragen