Zorgverzekering

Klantervaringen

Hieronder vindt u ervaringen van National Academic klanten. We plaatsen álle ervaringen van onze klanten. Uiteraard zolang ze geen aanstootgevend taalgebruik bevatten en voldoen aan ons reviewbeleid. Bent u klant van ons, dan zijn wij erg benieuwd naar uw ervaringen.

Deel uw ervaring

7,8

Dit is de gemiddelde waardering door National Academic klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Alle reviews

Onduidelijke mail communicatie over betalen van de rekening van de glas reparatie.
In de mail staat WIJ vergoeden de kosten voor u. Er staat ook niets vermeld over eigen risico. Als ik de rekening heb opgestuurd aan u hoor ik niet dat u e.a heeft ontvangen.

willem uit Heerhugowaard, 24 april 2024

Hartelijk dank voor het delen van uw feedback over onze mailcommunicatie betreffende de glasreparatiekosten. We vinden het jammer om te lezen dat uw ervaring niet positief is. Een Schadebehandelaar zal spoedig contact met u opnemen om dit verder aan u toe te lichten.

Vriendelijke groet, National Academic - 24 april 2024

Wij waarderen het dat jullie de volledige kosten terugbetalen en dat jullie ons een kaartje hebben gestuurd met sterkte! De medewerkers die ik heb gesproken waren allemaal heel vriendelijk en behulpzaam!

Anne Miek uit Oegstgeest, 24 april 2024

Slecht. Onvriendelijk manier aan telefoon. Ik vraagt voor en update naar dat ik heb nieuwe info gestuurd en dat was niet welkom. Ook hoor ik meteen dat ik heb de schadeformulier niet ingevuld maar krijg geen echt help, alleen dat het niet goed was. De wederpartij hebben mobielschademelder gedeeld met mij, geen oplossing echt van jouw kant.

Steven uit Tilburg, 23 april 2024

Bedankt voor het delen van uw ervaring. We vinden het jammer om te vernemen dat u niet tevreden bent over de afhandeling van uw schade. Uw Schadebehandelaar neemt zo spoedig mogelijk contact met u op om dit verder samen met u te bespreken.

Vriendelijke groet, National Academic - 23 april 2024

De afhandeling van de schadeaanmelding en de ontvangst van vergoeding van de kosten, laten behoorlijk lang op zich wachten.

Auke uit Deventer, 21 april 2024

Bedankt voor uw feedback! We snappen dat we momenteel meer van u vragen doordat de reactietermijn van ons Schadeteam langer dan gebruikelijk is. We werken er hard aan om dit te optimaliseren. Uw Schadebehandelaar neemt contact met u op om uw dossier te bespreken.

Vriendelijke groet, National Academic - 21 april 2024

Snel contact . Eenvoudige meldingen online. Omdat er afspraken zijn gemaakt met een aantal schadebedrijven, word je "verplicht"om met deze bedrijven zaken te doen, anders kost je dat 500 euro eigen risico. Onaanvaardbaar is dan dat je min 6 weken moet wachten tot je aan de beurt bent . Vervangend vervoer krijg je alleen tijdens de reparatie periode.

G H uit Zwijndrecht, 19 april 2024

Bedankt voor het delen van uw ervaring. Fijn dat het melden van uw schade snel en eenvoudig is verlopen. We begrijpen uw feedback omtrent de keuze in aangesloten herstelbedrijven en nemen dit mee in ons verbeterproces.

Prima geregeld, keurig hersteld.

Rein J. uit Hoogezand, 19 april 2024

Fijne, concrete en duidelijke ondersteuning. Keurige afhandeling. Ik heb ervaren ontzorgd te zijn voor wat betreft de schade die is ontstaan. Dank voor alles wat jullie voor mij hebben betekent!

Wim uit Urk, 18 april 2024

Helder verhaal

Review 17 april 2024 16:57


Snelle reacties

Jan-Willem uit Aalten, 18 april 2024

Alles goed en snel geregeld. Èen minpuntje. Via onze postcode was het niet mogelijk een dichtstbijzijnde garage te vinden. Door het spelen met postcodes zijn we er uiteindelijke wel uit gekomen

Jan uit Nijmegen, 17 april 2024

Hartelijk dank voor uw positievie review! We waarderen het dat u de moeite heeft genomen om uw ervaring te delen. We nemen uw feedback over het vinden van de dichtstbijzijnde garage serieus en zullen dit meenemen in ons verbeterproces. Mocht u in de toekomst verdere assistentie nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Vriendelijke groet, National Academic - 17 april 2024

Digitaal mijn schade geregeld met uitstekend resultaat

Aad uit Sassenheim, 17 april 2024

afhandeling goed.

h.m. uit Vaals, 17 april 2024

Goed.

JWM uit Den Haag, 16 april 2024

prima geholpen

marjoleim uit Loenen aan de Vecht, 15 april 2024

Na een telefoongesprek, om te checken of alle zaken die ik heb aangeleverd in orde zijn, kreeg ik het antwoord dat alles in orde was. Ook het schade formulier was prima te lezen.
Vervolgens krijg ik 2 weken later een mail dat er nog stukken ontbreken. Waaronder het schadeformulier.
Jammer….

Esther uit Beverwijk, 14 april 2024

Bedankt voor het delen van uw feedback. We begrijpen uw teleurstelling en vinden het jammer dat het zo gelopen is. Ons Schadeteam neemt contact met u op om uw ervaring en de stand van zaken te bespreken.

Vriendelijke groet, National Academic - 14 april 2024

Goede communicatie, makkelijk bereikbaar en prima afhandeling.

Jos uit Wouw, 12 april 2024

De vertegenwoordiger van NA was erg klantvriendelijk en accuraat. Ze schatte de situatie goed in en ondernam snel actie. Goed gedaan!

Theo uit Wierden, 12 april 2024

Goed geregeld, dank jullie wel!

Jeroen uit Nijverdal, 11 april 2024

Zeer tevreden over de schadeafhandeling

Wim uit Steenderen, 11 april 2024

Positief na een terugkoppeling mijnerzijds, aangezien in eerste instantie de schade niet uitgekeerd zou worden. Door extra argumentatie in de terugkoppeling was het antwoord positief. Bijzonder dat dit noodzakelijk bleek te zijn. Daarom 1 ster minder.

Harry uit Hoogwoud, 9 april 2024

Zeer vriendelijk, correct geholpen.
Meteen antwoorden op mijn vragen.

Marike uit Enschede, 9 april 2024

Goed dat in de gaten gehouden wordt of de verzekering dekkend is!

Jacobus uit Katwijk Zh, 9 april 2024

Makkelijk in te vullen, snel proces van schade melding. Lukte echter alleen op de laptop, niet op de iPad. Op iPad na selectie voertuig bij schademelding, gebeurt er niets meer.

Menno uit Spijkenisse, 8 april 2024

Bedankt voor uw positieve review! We zijn blij dat u uw ervaring met het online schademelden met ons deelt. We zijn druk bezig met het optimaliseren van de processen die hieronder vallen. Uw feedback nemen we daarin mee,

Vriendelijke groet, National Academic - 8 april 2024

Zeer correct geholpen na aanrijding. ER werd eerst gevraagd of ik zelf iets had opgelopen bij de aanrijding! Dank hiervoor!

Rob uit Enschede, 8 april 2024

Prettige gesprek gehad telefonisch,digitale informatie erg duidelijk

Ruud uit Zoetermeer, 8 april 2024

Je wordt vriendelijk en deskundig te woord gestaan. Medewerkster heeft oog voor de mens achter de situatie

Annemieke uit IJsselstein , 6 april 2024

Het duurde wel wat lang, maar het is netjes afgehandeld

Jos uit Santpoort-Noord, 5 april 2024

Uiteindelijk zijn we er uit gekomen ,
Vorige week ook goed gesprek gehad
een vrouw!

Rian uit Culemborg , 4 april 2024

Het enige negatieve gevoel was dat het 2 maanden duurde voordat de schade hersteld kon worden.

R uit Meijel, 4 april 2024

Afhandeling autoschade.

Joke uit Oudbeijerland, 4 april 2024

Perfecte afhandeling schade

Maurice uit Heerlen, 4 april 2024

7,8

Dit is de gemiddelde waardering door National Academic klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Contact

Chat E-mail Vragen