Reisverzekering

Vragen premie doorlopende reisverzekering

U heeft een e-mail van ons gekregen met informatie over wijzigingen in uw doorlopende reisverzekering. Op deze pagina vindt u de antwoorden op alle meestgestelde vragen.

Premie

Waarom heb ik een nieuwe premie gekregen?

Net als andere verzekeraars, berekenen wij een keer in de zoveel tijd opnieuw uw premie. Waarom? Door inflatie worden kosten hoger. Dat zien we bijvoorbeeld terug in de boodschappen doe we doen in de supermarkt, maar ook in de schades die wij uitkeren. Daarom passen we de premies van onze verzekeringen hier op aan.

Mag mijn premie zomaar worden aangepast?

Ja, net als andere verzekeraars berekenen wij eens in de zoveel tijd opnieuw uw premie. Dit gebeurt zodat de premies aansluiten bij de schades die wij moeten uitkeren. Het aanpassen van uw premie kan vanaf de premievervaldatum. Deze vindt u terug op uw polisblad. Uiteraard is dit ook opgenomen in onze algemene voorwaarden.

Kan ik mijn reisverzekering opzeggen? 

Als u het niet eens bent met de wijziging, mag u uw verzekering beëindigen. Dit kan binnen 30 dagen nadat u van ons de e-mail hebt ontvangen. Belangrijk: u kunt uw verzekering opzeggen vanaf de datum waarop de premieverhoging ingaat. Laat u het na die 30 dagen weten? Dan kan het ook, maar heeft u de gebruikelijke één maand opzegtermijn. Let wel goed op dat u op tijd ergens anders verzekerd bent.

 

We willen er in ieder geval alles aan doen om te zorgen dat u met een glimlach vertrekt. Bel 078 632 75 09 voordat u overstapt. We helpen u graag! 

Contact

Chat E-mail Vragen