
Hoe kan ik een klacht indienen?
Heb je een klacht over een van onze verzekeringen? Wij adviseren je om eerst telefonisch contact met ons op te nemen via 078 632 75 75. We kijken graag samen met jou of we het direct kunnen oplossen.
Ben je na dit telefoongesprek niet tevreden met de oplossing? Dan kun je een e-mail sturen naar klanttevredenheid@na.nl of je klacht per post sturen naar: Afdeling Klanttevredenheid, Postbus 362, 3300 AJ in Dordrecht.
Wij streven ernaar om elke klacht binnen 5 werkdagen op te lossen. Niet tevreden met de geboden oplossing? Je kunt terecht bij de hieronder genoemde instantie.
Schadeverzekering
Je kunt terecht bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid) wanneer je een klacht hebt over de schadeverzekeringen. Het adres van het Kifid is: Postbus 93257, 2509 AG in Den Haag. Je kunt het Kifid telefonisch bereiken via 070 333 89 99 of per e-mail via consumenten@kifid.nl.