autoverzekering

Hoe kan ik een klacht indienen?

Heeft u een klacht over een van onze verzekeringen? Wij adviseren u om eerst telefonisch contact met ons op te nemen via 078 632 75 75. We kijken graag samen met u of we het direct kunnen oplossen.

 

Bent u na dit telefoongesprek niet tevreden met de oplossing? Dan kunt u een e-mail sturen naar kwaliteitszorg@na.nl of uw klacht per post sturen naar: Postbus 362, 3300 AJ in Dordrecht.

 

Wij streven ernaar om elke klacht binnen 5 werkdagen op te lossen. Niet tevreden met de geboden oplossing? U kunt terecht bij de hieronder genoemde instanties.

 

Schadeverzekering

U kunt terecht bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid) wanneer u een klacht heeft over de schadeverzekeringen. Het adres van het Kifid is: Postbus 93257, 2509 AG in Den Haag. U kunt het Kifid telefonisch bereiken via 070 333 89 99 of per e-mail via consumenten@kifid.nl.

 

Zorgverzekering

U kunt terecht bij de Stichting Klachten en Geschillen Zorgverzekeringen (SKGZ) wanneer u een klacht heeft over de zorgverzekering. Het adres van de SKGZ is: Postbus 291, 3700 AG in Zeist. U kunt hen telefonisch bereiken via 088 900 69 00 of per e-mail via info@skgz.nl.

 

Het is ook mogelijk uw klacht in te dienen via de website van de Europese Commissie.

Dit vindt u misschien ook interessant

Info

Bekijk dekkingen

In ons dekkingsoverzicht ziet u in een oogopslag waar u voor verzekerd bent.

Icon autoverzekering

Autoverzekering afsluiten?

Kies voor onze lage autopremie mét uitstekende voorwaarden. Bereken uw premie.

icon polis inzien

Onze voorwaarden

Ook de uitgebreide voorwaarden lezen? Bekijk de voorwaarden van onze autoverzekering.

Contact

Chat E-mail Vragen