Hoe kan ik een klacht indienen?
Heeft u een klacht over een van onze verzekeringen? Wij adviseren u om eerst telefonisch contact met ons op te nemen via 078 632 75 75. We kijken graag samen met u of we het direct kunnen oplossen.
Bent u na dit telefoongesprek niet tevreden met de oplossing? Dan kunt u een e-mail sturen naar kwaliteitszorg@na.nl of uw klacht per post sturen naar: Postbus 362, 3300 AJ in Dordrecht.
Wij streven ernaar om elke klacht binnen 5 werkdagen op te lossen. Niet tevreden met de geboden oplossing? U kunt terecht bij de hieronder genoemde instanties.
Schadeverzekering
U kunt terecht bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid) wanneer u een klacht heeft over de schadeverzekeringen. Het adres van het Kifid is: Postbus 93257, 2509 AG in Den Haag. U kunt het Kifid telefonisch bereiken via 070 333 89 99 of per e-mail via consumenten@kifid.nl.
Zorgverzekering
U kunt terecht bij de Stichting Klachten en Geschillen Zorgverzekeringen (SKGZ) wanneer u een klacht heeft over de zorgverzekering. Het adres van de SKGZ is: Postbus 291, 3700 AG in Zeist. U kunt hen telefonisch bereiken via 088 900 69 00 of per e-mail via info@skgz.nl.
Het is ook mogelijk uw klacht in te dienen via de website van de Europese Commissie.