
Autoverzekering: regel je zaken online
Je hebt een autoverzekering bij National Academic. Misschien is er in de tussentijd iets gewijzigd. Bijvoorbeeld omdat je een nieuwe auto hebt gekocht of omdat je bent verhuisd. Dan is de kans groot dat je hiervoor telefonisch contact hebt gehad. Maar wist je dat je veel zaken rondom je autoverzekering ook online kunt regelen? De Mijn Omgeving voor je autoverzekering is de afgelopen tijd uitgebreid. En dankzij jouw feedback blijven we dit doen.
Dit regel je allemaal via Mijn NA
- Nieuwe auto gekocht? Wijzig je verzekering.
- Bekijk en download je polisblad of groene kaart.
- Wijzig je adresgegevens.
Ontdek Mijn NA
De Mijn Omgeving voor je autoverzekering is de afgelopen tijd uitgebreid. Hieronder lees je wat je allemaal zelf kunt regelen via Mijn NA.
Inloggen op Mijn NA
Ga naar Mijn NA en vul je e-mailadres en wachtwoord in. Ben je je wachtwoord kwijt of heb je er nog geen? Dan kun je een nieuw wachtwoord aanvragen. Je krijgt daarna een e-mail om een nieuw wachtwoord aan te maken.
Bekijk en wijzig je autoverzekering
Klik na het inloggen onder ‘Mijn verzekeringen’ op ‘Auto’ om je autoverzekering(en) te bekijken. Heb je een andere auto gekocht? Onder het kopje ‘Regel direct’ wijzig je heel makkelijk je auto. Vul de gegevens van je auto in en wij passen je verzekering voor je aan. Je krijgt een nieuw polisblad met je nieuwe premie. Wanneer je al een autoverzekering bij ons hebt, krijg je direct een voorlopige dekking. Dat betekent dat je meteen na wijzigen de weg op kunt.
Tweede auto verzekeren
Let op: heb je binnen je gezin een tweede auto gekocht? Dan kun je gebruikmaken van onze voordelige tweede gezinsautoregeling. Bel hiervoor 078 632 75 09.
Bekijk en download je polisblad en groene kaart
In Mijn NA hebben we alle documenten die horen bij je autoverzekering, voor je verzameld. Zo kun je op ieder moment van de dag je polisblad bekijken en downloaden. In een aantal landen is de digitale versie van de groene kaart verplicht. Zorg ervoor dat je deze digitaal of op papier bij je hebt. Ben je je groene kaart kwijt? Dan download je via Mijn NA eenvoudig een nieuwe. Op deze pagina lees je meer over de groene kaart.
Makkelijk je gegevens aanpassen
Ben je verhuisd? Of heb je een nieuw telefoonnummer, e-mailadres of bankrekeningnummer? Je past je persoonlijke gegevens heel makkelijk aan door na het inloggen te klikken op ‘Mijn gegevens wijzigen’. Klik op het potloodje naast de gegevens die je wilt aanpassen en vul het formulier in. Wij regelen de rest. Je krijgt van ons een bevestiging van je wijziging per e-mail.
Schade melden
Heb je autoschade? Dat is vervelend. We gaan je helpen. Je schade kun je snel en gemakkelijk melden via Mijn NA. Je ontvangt direct na de schademelding een e-mail waarin we aangeven welke informatie we nog van je nodig hebben om de schade te kunnen behandelen. Deze informatie kun je online via Mijn NA toevoegen. Bekijk hier meer informatie over je autoschade melden.
Vragen?
Heb je vragen over Mijn NA of heb je toch liever persoonlijk contact? Dan kun je ons altijd bereiken via 078 632 75 75 of stuur een e-mail. Wij helpen je graag!